Jatkuva parantaminen ICT-toimialan muutoksessa : vertailussa ISO 9001:2000 ja CMMI viitekehyksenä tasapainotettu mittaristo
Tekijät
Päivämäärä
2008Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kauppaketjun taloudellisen benchmarking-tunnuslukujärjestelmän kehittäminen
Korpela, Hannu; Ranta, Ville (2015)Tunnuslukuanalyysi on eräs keskeisistä yritysten taloudellista asemaa kuvaavista välineistä. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on luoda eräälle huonekalujen vähittäiskauppaa harjoittavien liikkeiden pääkonttorille ... -
Digitaalinen transformaatio haastaa organisaatiot ketteryyteen ja jatkuvaan oppimiseen
Vitikka, Minja (2020)Viimeisten vuosien aikana digitaalinen transformaatio on noussut ajankohtaiseksi teemaksi organisaatioissa ja tietojärjestelmätieteen tutkimuksessa. Ilmiön taustalla on teknologian kehittymisen vauhdittama yhteiskunnan ... -
“Kun motivaatio oppimiseen on kohdallaan, niin voidaan oppimispolulla ohjata eteenpäin” : käsityksiä oppimisen johtamisesta esihenkilötyössä
Keronen, Sara; Lemmetty, Soila; Collin, Kaija (Jyväskylän yliopisto, 2022)Työssä oppimisen merkitys henkilöstön osaamisen kehittämiselle, mutta myös motivoitumiselle työssä on tärkeää. Asiantuntijatyön kontekstissa vastuu oppimisesta on osaltaan henkilöstöllä itsellään, mutta esihenkilöitä ... -
KPI-mittariston kartoittaminen tuotanto- ja jälleenmyyntialalle
Kuokkanen, Tiia (2018)Tämän pro gradu-tutkielman tavoitteena oli tutkia tuotanto sekä jälleenmyynnin toimialojen talouden KPI-mittareita ja niiden pohjalta määritellä toimialojen tärkeimmät menestystekijät ja tyypillisimmät suorituskykymittarit. ... -
Ammattikorkeakoulussa työskentelevien käsityksiä jatkuvasta oppimisesta
Lundahl, Milka; Keränen, Jussi (2020)Jatkuva oppiminen on nähty vastauksena työn muutoksen asettamiin haasteisiin. Jatkuvan oppimisen mahdollistaminen on tullut entistä keskeisemmäksi osaksi organisaatioiden toimintaa. Tässä tutkimuksessa selvitetään Hämeen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.