Tilavarausjärjestelmän asemointi asiakassegmentteihin
Authors
Date
2003Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Nordic perspectives on the emerging biochar business
Salo, Esko; Weber, Kathrin; Hagner, Marleena; Näyhä, Annukka (Elsevier, 2024)Biochar production offers various benefits related to climate change mitigation, circular economy, waste management, renewable energy, and reduced dependency on fossil carbon. Despite these advantages, the biochar market ... -
Evolution of Digital Innovations Based on Entrepreneurial Opportunities
Ojala, Arto (Association for Information Systems, 2019)Digital innovations evolve unpredictable as the characteristics of digital technology provide diverse opportunities for entrepreneurs. The flexible, malleable, and unbounded nature of digital technologies makes the evolution ... -
Tulosjulkaisun informaatiosisältö ja markkinoiden tehokkuus
Koivuluoma, Petri (2001) -
Time-varying conditional correlation : effect on international portfolio diversification in Southeast Asia
Mikkonen, Teemu (2017)Tämä tutkimus tarkastelee USA:n ja valittujen Kaakkois-Aasian kehittyvien maiden markkinoita; Philippiinejä, Indonesiaa, Malesiaa ja Thaimaata. Tutkimus antaa tuloksia sekä USA:n että indonesialaisen sijoittajan näkökulmasta. ... -
Teknologialähtöisen yrityksen kilpailuetu ja globaalit niche-markkinat : case Lumineq
Mäkelä, Mika (2014)Niche on monimutkainen kokonaisuus, joka rakentuu kolmesta osa-alueesta, yrityksen strategiasta, tuotteesta ja markkinoista. Vaikka niche-markkinoita on tutkittu runsaasti, on soveltavalle niche-tutkimukselle yhä tilaa. ...