Tekijänkielet ja niiden käyttö tietokoneavusteisen opetuksen ohjelmien laadinnassa
Tekijät
Päivämäärä
1987Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä kvarten Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Kovalenttisen sidoksen ja ionisidoksen muodostuminen ja niiden opetus peruskoulussa ja lukiossa : kemian opetusohjelmat opetuksen tukena
Korvola, Timo; Niskanen, Petteri (1995)Tämän pro gradu-työn tarkoituksena on selvittää kovalenttisen sidoksen ja ionisidoksen opetusta peruskoulussa ja lukiossa, sekä tietokoneen mahdollisuuksia kemian opetuksen apuvälineenä. Selvitimme luonnontieteissä ... -
Tablet-laitteiden käyttö opetuksessa ja niiden opetuskäytön tukeminen
Natunen, Teemu (2013)Opettajat käyttävät tablet-laitteita monilla eri tavoilla mutta tiedonhaku on selkeästi laitteen yksi suurimmista käyttötavoista. Tutkimusten mukaan opettajat tietävät, kuinka laitteita käytetään mutta heiltä puuttuu tieto ... -
Tietokoneavusteisen nopeutetun lukemisharjoittelun vaikutus lukemissujuvuuteen ja -motivaatioon
Jousenkylä, Outi (2015)Tämän pro gradu -tutkielman tarkoitus oli selvittää tukeeko nopeutettu lausetasoinen tietokoneharjoitusohjelma lukemissujuvuutta ja lukemismotivaatiota sellaisilla 3.-6. -luokkalaisilla, joilla on haasteita lukemissujuvuudessa ... -
Monimediaisen kielten opetuksen tutkimus : teknologian integroinnista pedagogiseen kehittämiseen
Jalkanen, Juha; Taalas, Peppi (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys, 2015)This article offers an overview of multimodal language pedagogies as a research domain. The review starts with a chronology of the development, explores different approaches to the research and offers a sample of key studies ... -
Teknologia-avusteisen opetuksen yhteys 5.-luokkalaisten oppilaiden kokemaan motivaatioilmastoon, viihtymiseen ja liikuntamotivaatioon koulun liikuntatunneilla
Hietanen, Nina; Seppälä, Sanni (2015)Nina Hietanen ja Sanni Seppälä (2015). Teknologia-avusteisen opetuksen yhteys 5-luokkalaisten oppilaiden kokemaan motivaatioilmastoon, viihtymiseen ja liikuntamotivaatioon koulun liikuntatunneilla. Liikuntakasvatuksen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.