Organisaatioiden välisten tietojärjestelmien vaikutukset yritysten väliseen kilpailuun
Tekijät
Päivämäärä
1988Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Yksittäisestä matkailuyrityksestä yritysten väliseen yhteistyöhön : aluekehityksen mahdollisuuksia etsimässä : case Peurungan matkailualue
Häkkinen, Reija (2010)Tässä tutkimuksessa tutkittiin Peurungan matkailuyritysten välistä yhteistyötä. Tutkimus on kvalitatiivinen tapaustutkimus. Tutkimuksessa oltiin kiinnostuneita siitä, minkälaisena asiakasrajapinnassa toimivat yritykset ... -
Voimaharjoittelun vaikutukset keskimmäisen ja suoran reisilihaksen väliseen dynamiikkaan polven koukistus-ojennusliikkeessä
Havu, Marko (2014)Tässä tutkimuksessa tarkastellaan nopeuskoodatun magneettikuvauksen avulla voimaharjoittelun vaikutuksia nelipäisen reisilihaksen mekaniikkaan. Tutkimukseen osallistui 14 koehenkilöä, joista seitsemän voimaharjoitteli 20 ... -
7.–8.-luokkalaisten virheet geometriassa ja virheiden vaikutukset ryhmän väliseen dialogiin
Jokiaho, Hanna; Maaranen, Emma (2024)Tämän tutkielman tarkoituksena on antaa informaatiota siitä, millaisia ovat 7.–8.-luokkalaisten yleisimmät virheet geometriassa, ja miten muut oppilaat reagoivat vertaistensa tekemiin virheisiin. Tutkimustulosten on tarkoitus ... -
Suomalaisten yritysten ja kansalaisjärjestöjen odotuksia yhteiskuntavastuusta ja organisaatioiden välisistä yhteistyösuhteista
Alakärppä, Vesa (2022)Tässä pro gradu -tutkielmassa tutkittiin, mitä yleisesti aikaisemmissa tutkimuksissa monimutkaiseksi ja kiistanalaiseksi käsitteeksi luonnehdittu yhteiskuntavastuun käsite tarkoittaa tutkimukseen osallistuneille suomalaisille ... -
Sosiaalisen median vaikuttajien ja yritysten väliset brändiyhteistyöt : miksi, kenen kanssa ja miten yhteistyötä tehdään?
Toivanen, Petra (2018)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin, mitkä ovat sosiaalisen median vaikuttajien ja yritysten edustajien tavoitteet brändiyhteistyössä, millaisia valintaperusteita osapuolilla on toisilleen ja miten osapuolten brändiyhteist ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.