B2b-asiakasportaali osana kokonaisvaltaista palvelua : palvelulogiikka ja arvon yhteisluominen
Tekijät
Päivämäärä
2014Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Päivittäistavarakaupan asiakkaiden käsityksiä biometristen teknologioiden käytöstä kanta-asiakkaiden tunnistamisessa
Taponen, Tuula (2023)Yksi monille tuttu biometrinen tunnistusteknologia on iPhonen Face ID, jolla voi avata mobiililaitteen lukituksen. Muita yleisiä biometrisen suojauksen muotoja ovat esimerkiksi sormenjälki-, äänen- ja iiristunnistus. ... -
Customer brand engagement : affection to brand usage intent and moderating effect of brand experience
Hintikka, Anni (2015)Customer engagement is a relatively new area in the marketing literature and academic research has only shortly studied the nature of customer engagement. Despite the slight research numerous work have recognized the ... -
Yritysvastuuviestintä : tapaustutkimus hyvämaineisen perheyrityksen yritysvastuuviestinnästä: Oy Gustav Paulig AB : kuluttaja-asiakasnäkökulma
Rantanen, Pasi (2014)Yritysvastuuviestinnällä viestitään yrityksen yritysvastuusta sidosryhmille. Suomalaiset perheyritykset ovat varovaisia viestiessään omasta yritysvastuustaan. Perheyrityksissä mielletään vastuullisen toiminnan olevan ... -
The Drivers of Showrooming Behavior : A Meta-Analysis
Holkkola, Matilda; Tyrväinen, Olli; Makkonen, Markus; Karjaluoto, Heikki; Kemppainen, Tiina; Paananen, Tiina; Frank, Lauri (University of Maribor Press, 2024)Showrooming behavior refers to consumer behavior where consumers first physically evaluate products in offline channels and then compare the potential purchases in online channels. Although the drivers of showrooming ... -
Simultaneous Support for and Opposition to Brands : A Study on Brand Love and Hate - the Two Poles of Brand Polarisation
Tornberg, Jussi; Karjaluoto, Heikki; Niininen, Outi (Routledge, 2023)This chapter discusses the drivers of brand polarisation (i.e. simultaneously loving and hating a brand). Despite its relevance for brand managers and public relations executives, brand polarisation remains heavily ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.