Miten sosiaalisen median algoritmit vaikuttavat kuluttajien ostokäyttäytymiseen vaikuttajamarkkinoinnin näkökulmasta

Abstract
Tässä kirjallisuuskatsauksessa perehdytään sosiaaliseen mediaan ja sen vaikutukseen kuluttajien ostokäyttäytymisessä. Näkökulmana ovat algoritmit ja vaikuttajamarkkinointi. Katsauksessa selvitetään, miten suuri vaikutus erityisesti vaikuttajamarkkinoinnilla on kuluttajien ostokäyttäytymisen ja, että tarvitaanko aiheesta lisää tutkimusta.

In this literature review, we learn about social media and its effect on purchasing behavior. The point of view is algorithms and influencer marketing. The review finds out how big an impact influencer marketing has on purchasing behavior and whether more research is needed.
Main Author
Format
Theses Bachelor thesis
Published
2023
Subjects
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202306013411Use this for linking
Language
Finnish
License
In CopyrightOpen Access

Share