"Hyväksi hoitajaksi" : opetussuunnitelman kehittäminen mielenterveys- ja päihdetyön ammatilisen osaamisen tarpeisiin
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Autenttinen, yksilöllinen, verkostoiva ja ajasta ja paikasta riippumaton opintojakso - saavutettava mahdollisuus vai saavuttamaton mahdottomuus?
Meriläinen, Merja; Piispanen, Maarika (Oulun ammattikorkeakoulu, 2019)Osaamisperustaisuus, autenttisuus, ubiikit oppimisen ympäristöt, geneeristen taitojen kehittyminen, into ja kyky oppia uutta sekä kehittää ja jakaa osaamista muuttuvissa ympäristöissä – tässä muutama esimerkki pyrkimyksistä, ... -
Osaamisen kehittäminen HR-asiantuntijoiden silmin : työntekijöiden ammatillisen identiteetin vahvistaminen itsensä johtamisella
Saarinen, Sanna; Lehtimäki, Sara (2024)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää HR-asiantuntijoiden roolia työntekijöiden osaamisen kehittämisessä liittyen itsensä johtamiseen, jota hyödyntämällä ammatillinen identiteetti voi vahvistua. Tarkoituksena oli syventää ... -
Systematic education has a positive impact on nurses' evidence-based practice : Intervention study results
Vaajoki, Anne; Kvist, Tarja; Kulmala, Markus; Tervo-Heikkinen, Tarja (Elsevier BV, 2023)Aims To evaluate how an education program on evidence-based practice (EBP) affected nurses´ knowledge, practices, and attitudes related to EBPs in patient care. Methods Nurses of one Finnish university hospital ... -
ICT-alan työntekijöiden ammatillisen osaamisen kehittyminen ja sen tukeminen
Lindholm, Emilia; Takala, Essi (2019)Tämän tutkimuksen tavoitteena oli tarkastella, millaisia näkemyksiä ICT-alan työntekijöillä on ammatillisen osaamisen kehittämisestä nopeasti muuttuvalla alalla ja sitä, kenellä on vastuu työntekijöiden osaamisen kehittämisestä. ... -
Building coherence and impact : differences in Finnish school level curriculum making
Soini, Tiina; Pyhältö, Kirsi; Haverinen, Kaisa; Sullanmaa, Jenni; Leskinen, Esko; Pietarinen, Janne (Springer Science and Business Media LLC, 2022)The study aims to gain a better understanding on how curriculum making regulated by reform’s implementation strategy contributes to teachers’ and teacher communities perceived curriculum coherence, and further to the impact ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.