Vertaisryhmämentorointi uusien opettajien tukena
Abstract
Matti Pennanen KM Matti Pennasen kasvatustieteen väitöskirja “Practice Architectures of Peer-Group Mentoring in New Teachers’ Professional Development” tarkastettiin 14.1.2023 Jyväskylän yliopiston kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunnassa. Vastaväittäjänä toimi professori Laura Hirsto Itä-Suomen yliopistosta ja kustoksena professori Hannu L. T. Heikkinen Koulutuksen tutkimuslaitoksesta (KTL).
Main Author
Format
Articles
Journal article
Published
2023
Series
Subjects
Publication in research information system
Publisher
Niilo Mäki Instituutti
Original source
https://bulletin.nmi.fi/2023/04/17/vertaisryhmamentorointi-uusien-opettajien-tukena/
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202304262731Use this for linking
Review status
Non-peer reviewed
ISSN
2342-9046
Language
Finnish
Published in
Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin
Citation
- Pennanen, M. (2023). Vertaisryhmämentorointi uusien opettajien tukena. Oppimisen ja oppimisvaikeuksien erityislehti : NMI-bulletin, 33(1), 4-11. https://bulletin.nmi.fi/2023/04/17/vertaisryhmamentorointi-uusien-opettajien-tukena/
The record contains restricted files. Request a copy from the author.
Copyright© Kirjoittaja & Niilo Mäki Instituutti, 2023