dc.description.tableofcontents | <ul>
<b><li> Sisältö
</li></b>
<li> Niemi, Merja & Nikko, Tuija: Sujuvasti suomea ja ruotsia – raportti puheviestinnän ja ruotsin koordinoidusta opettamisesta kielikeskuksessa, pp. 1-30
</li>
<li> Sallinen-Kuparinen, Aino: Applying a computerizes audience response system to the teaching of speech communication, pp. 31-50
</li>
<li> Leiwo, Matti & Pöyhönen, Minna-Riitta: On the structure of instructive discourse, s. 51-63
</li>
<li> Laihiala-Kankainen, Sirkka: The theoretical base of intensive teaching, pp. 65-91
</li>
<li> Palmberg, RoIf: On vocabulary-knowledge continua and foreign-language learners' mental lexicons, pp. 93-100
</li>
<li> Huhta, Ari: Report on the trial run of the examination in the communicative use of English as a foreign language, pp. 101-134</li>
<li> Schröder, Hartmut: Interkulturelle Fachkommunikation und Landeskundeunterricht in Nordeuropa: Aufgaben für den fachbezogenen Fremdsprachenunterricht und die Ausbildung vonFachübersetzern, pp. 135-153</li>
<li> Zeuner, Ulrich: Denkstile – Einflussgrößen für Sprachstile? Ein Diskussionsbeitrag zum Problem des Übereinzelsprachlichen, pp. 155-166</li>
<li> Löfman, Liisa: Programme of in-service education for language centre/LSP teachers in Finland (PILC), pp. 167-186</li>
</ul> | |