Metaforia, piirroksia ja akronyymeja : työkaluja kieltenopettajan käyttöteorian rakentamiseen ja vahvistamiseen ohjatussa harjoittelussa
Määttä, O., Wallinheimo, K., & Salo, O.-P. (2020). Metaforia, piirroksia ja akronyymeja : työkaluja kieltenopettajan käyttöteorian rakentamiseen ja vahvistamiseen ohjatussa harjoittelussa. In O.-P. Salo (Ed.), Teoriaa ja työkaluja ohjatun harjoittelun kehittämiseen (pp. 124-144). Jyväskylän yliopisto; eNorssi - Opettajankouluttajien yhteistyöverkosto. https://enorssi.fi/teoriaa-ja-tyokaluja-ohjatun-harjoittelun-kehittamiseen/
Editors
Date
2020Copyright
© 2020 Jyväskylän yliopisto
Publisher
Jyväskylän yliopisto; eNorssi - Opettajankouluttajien yhteistyöverkostoParent publication ISBN
978-951-39-8122-8Is part of publication
Teoriaa ja työkaluja ohjatun harjoittelun kehittämiseenKeywords
Original source
https://enorssi.fi/teoriaa-ja-tyokaluja-ohjatun-harjoittelun-kehittamiseen/Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/176638889
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Status versus nature of work : pre-service language teachers envisioning their future profession
Ruohotie-Lyhty, Maria; Pitkänen-Huhta, Anne (Routledge, Taylor & Francis, 2022)Considering the central role of identity in understanding teacher development, this paper addresses the ways in which pre-service language teachers envision their identities as future professionals. The paper is based on ... -
Identity Tensions in Teacher Education
Ruohotie-Lyhty, Maria; Jääskelä, Päivikki; Pitkänen-Huhta, Anne (Routledge, 2024)Teacher research has adopted a holistic, identity-centered understanding of teacher development, which is also visible in teacher education programs. However, we still have little understanding of the ways individual ... -
Project-Based Education Research Course Supports Exchange-students’ Research Minded Teacher Identity
Mattila, Leena; Huovinen, Heli; Lundell, Jan (Univerzita Karlova, 2022)Project-based education (PBE) gives possibilities for students to work together and feeling of belonging in a community even during distance learning. At the Department of Chemistry, University of Jyväskylä (JYU), a group ... -
Opettajaopiskelijan ammatti-identiteetti pedagogiikan, didaktiikan ja aineenhallinnan ammattilaisena
Karjalainen, Hanna (2015)TIIVISTELMÄ Karjalainen, Hanna. 2015. Opettajaopiskelijan ammatti-identiteetti pedagogiikan, didaktiikan ja aineenhallinnan ammattilaisena. Kasvatustieteen pro gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. ... -
Kirjoittaminen ammatillisen kasvun ja kehittymisen välineenä työnohjauksessa
Pietilä, Niina (2022)Työ on jatkuvassa muutoksessa, mikä vaatii sekä organisaatioilta että niiden työntekijöiltä paljon. Muutokset edellyttävät, että ammattilaisten osaaminen ja tiedot kehittyvät jatkuvasti. Tämä velvoittaa organisaatioita ...