Kuka kirjoittaa pilvi-imperiumien pelisäännöt?
Heikkilä, J. (2023). Kuka kirjoittaa pilvi-imperiumien pelisäännöt?. Kansantaloudellinen aikakauskirja, 119(1), 111-113. https://www.taloustieteellinenyhdistys.fi/wp-content/uploads/2023/03/32152481_KAK_1_2023_NETTI-115-117.pdf
Published in
Kansantaloudellinen aikakauskirjaAuthors
Date
2023Copyright
© Kirjoittaja 2023
Publisher
Taloustieteellinen yhdistysISSN Search the Publication Forum
0022-8427Keywords
Original source
https://www.taloustieteellinenyhdistys.fi/wp-content/uploads/2023/03/32152481_KAK_1_2023_NETTI-115-117.pdfPublication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/177283590
Metadata
Show full item recordCollections
- Kauppakorkeakoulu [1087]
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Internet on epäreilu, mutta näin uutismedia sinnittelee
Koski, Aleksi (Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ry, 2021) -
Monikansalliset yritykset, YK ja nationalistinen selittäminen politiikkana
Ylönen, Matti; Eskelinen, Teppo (Valtiotieteellinen yhdistys, 2021)Yhteiskunnallisten ilmiöiden ja ongelmien selittämiseen liittyy aina valintoja. Nationalistisessa selittämisessä syitä etsitään kansallisvaltioiden historiasta ja instituutioista, kun taas kosmopoliittisessa selittämisessä ... -
Non-IFRS and changes in accounting institutions : Lessons from Nokia
Rautiainen, Antti; Järvenpää, Marko; Mättö, Toni (SAGE Publications, 2022)We analyse the lessons learned from Nokia to illustrate the changing focus in accounting and organisational practices that affect the perceptions of relevant accounting work and the key measures of success. In the course ... -
Valvontakapitalismin ensimmäiset vuosikymmenet
Arjoranta, Jonne (Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ry, 2021) -
Kirja-arvostelut alustataloudessa : esimerkkinä käyttäjälähtöiset arvostelut Instagramissa
Jaakkola, Maarit; Räisä, Tiina (Media- ja viestintätieteellinen seura MEVI ry, 2021)Kulttuurituotteita eivät sosiaalisen median aikakaudella enää arvostele julkisesti vain perinteisen median ammattikriitikot, vaan myös tavalliset ihmiset osallistuvat teosten julkiseen arvottamiseen erilaisilla digitaalisilla ...