"Koska oli extrasuperkivaa" - 3.-4.-luokkalaisten hitaiden lukijoiden kokemuksia lukuteatterista
Junttila, E., Ronimus, M. & Hautala, J. 2021. ”Koska oli extrasuperkivaa” - 3.-4.-luokkalaisten hitaiden lukijoiden kokemuksia lukuteatterista”, In M. Laakso, A. Nylund, A. Kautto, L. Kanto, & A.-K. Tolonen (Eds.), Kieli, leikki ja pelillisyys : Puheen ja kielen tutkimuksen päivät 25.-26.3.2021 (pp. 27-41). Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistys ry. Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistyksen julkaisuja, 53.
https://www.puhejakieli.fi/sites/puhejakieli.fi/files/kielileikkijapelillisyys2021open.pdf
Julkaistu sarjassa
Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistyksen julkaisujaPäivämäärä
2021Julkaisija
Puheen ja kielen tutkimuksen yhdistysISSN Hae Julkaisufoorumista
1458-7580Asiasanat
Alkuperäislähde
https://www.puhejakieli.fi/sites/puhejakieli.fi/files/kielileikkijapelillisyys2021open.pdfMetadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
2.- 6. luokkalaisten kokemuksia Lukumummi ja -vaari -toiminnasta
Karvonen, Mea (2014)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, minkälaisia kokemuksia 2. – 6. luokkalaisilla on ollut Niilo Mäki Instituutin Lukumummi ja -vaari –toiminnasta. Tutkimuksen aineisto kerättiin yksilöhaastatteluina ja aineisto ... -
Kilot kuriin vedellä ja näkkileivällä : 9-luokkalaisten tyttöjen käsityksiä ja kokemuksia laihduttamisesta ja painonhallinnasta
Hotti-Heikkinen, Sirkku; Sekki, Sanna (2003) -
Tulevaisuuden osaajat : Pisa 2000 Suomessa
Sulkunen, Sari; Kupari, Pekka; Törnroos, Jukka; Reinikainen, Pasi; Malin, Antero; Leino, Kaisa; Linnakylä, Pirjo; Välijärvi, Jouni (Jyväskylän yliopisto, koulutuksen tutkimuslaitos, 2002) -
Nuoret osaajat : PISA 2003 -tutkimuksen ensituloksia
Tuntematon tekijä (Jyväskylän yliopisto, 2004) -
Antrokų ir jų tėvų įsitikinimų apie lietuvių kalbos mokymąsi ryšiai su lietuvių kalbos pasiekimais
Baranauskaitė, Emilė; Raižienė, Saulė; Šilinskas, Gintautas (Vytautas Magnus University, 2023)Acquiring basic literacy skills is a crucial educational objective in elementary school. Studies have shown that as early as elementary school, children’s literacy skills are determined not by cognitive factors, but also ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.