Tavoitteista vuorovaikutukseen : perusopetuksen pedagogiikan arvioinnin tulosten tiivistelmä ja kehittämisehdotukset
Julkaisija
Koulutuksen arviointineuvostoISBN
978-951-39-3284-8ISSN Hae Julkaisufoorumista
1795-0163Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Tavoitteista vuorovaikutukseen : perusopetuksen pedagogiikan arviointi
Atjonen, Päivi; Halinen, Irmeli; Hämäläinen, Seppo; Korkeakoski, Esko; Knubb-Manninen, Gunnel; Kupari, Pekka; Mehtäläinen, Jouko; Risku, Anna-Maija; Salonen, Marjatta; Wikman, Tom (Koulutuksen arviointineuvosto, 2008) -
Från mål till interaktion : skolpedagogiken i Svenskfinland och övriga Finland
Knubb-Manninen, Gunnel (Rådet för utbildningsutvärdering, 2008) -
Taiteen perusopetuksen opetussuunnitelmien perusteiden ja pedagogiikan toimivuus
Tiainen, Heli; Heikkinen, Maami; Kontunen, Kaija; Lavaste, Anna-Elina; Nystén, Leif; Seilo, Marja-Leena; Välitalo, Carita; Korkeakoski, Esko (Koulutuksen arviointineuvosto, 2012) -
Lukemisen linjaukset : lukutaito ja sen opetus perusopetuksen äidinkielen ja kirjallisuuden opetussuunnitelmissa
Kauppinen, Merja (Jyväskylän yliopisto, 2010) -
Yhtenäisen perusopetuksen asialla : toimijat, tavoitteet ja vuorovaikutus vuoden 2004 perusopetuksen opetussuunnitelman perusteiden laadinnassa
Jäntti, Anna (2021)Tutkielma käsittelee vuoden 2004 perusopetuksen opetussuunnitelman laadintaprosessia. Siinä tarkastellaan, miten ja miksi vuoden 2004 perusopetuksen opetussuunnitelman perusteet laadittiin. Tutkimuksessa opetussuunnitelmatyötä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.