Oppiminen ja opettajuus jatkuvan oppimisen uuspedagogiikassa

Abstract
Yliopisto-opettajan on puolustettava sellaista jatkuvaa oppimista, jonka varassa on mahdollista rakentaa pedagogisiin suhteisiin perustuvaa, pitkäjänteistä, uudistavaa, tutkimusperustaista ja hitaasti sivistävää yliopistokoulutusta. Ketterä, työelämälähtöinen oppiminen ei siihen yksin riitä.
Main Authors
Format
Articles Journal article
Published
2022
Series
Subjects
Publication in research information system
Publisher
Kansanvalistusseura
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202301091215Käytä tätä linkitykseen.
Review status
Non-peer reviewed
ISSN
0358-6197
DOI
https://doi.org/10.33336/aik.122120
Language
Finnish
Published in
Aikuiskasvatus
Citation
License
CC BY 4.0Open Access
Copyright© 2022 Minna Maunumäki, Leena Valkonen

Share