Kohti koronan jälkeistä koulua
Lerkkanen, M.-K., & Salmela-Aro, K. (2022). Kohti koronan jälkeistä koulua. Kasvun tuki, 2(1), 4-6. https://journal.fi/kasvuntuki/article/view/128813
Julkaistu sarjassa
Kasvun tukiPäivämäärä
2022Tekijänoikeudet
© Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiö, 2022
Julkaisija
Itsenäisyyden juhlavuoden lastensäätiöISSN Hae Julkaisufoorumista
2737-0836Asiasanat
Alkuperäislähde
https://journal.fi/kasvuntuki/article/view/128813Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/164714617
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Rahoittaja(t)
Suomen AkatemiaRahoitusohjelmat(t)
Strategisen tutkimuksen ohjelmat STN, SALisätietoja rahoituksesta
EduRESCUE – Resilientti koulu ja koulutus -hanketta rahoittaa strategisen tutkimuksen neuvosto (STN), joka toimii Suomen Akatemian yhteydessä (nro. 345196 ja nro. 345264).Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Koulutuksellisen tasa-arvon diskurssit ja toimijat peruskoulun tuntijakouudistuksessa
Siekkinen, Kirsi (University of Jyväskylä, 2017)In this research the interest was to understand the discursive formation of educational equality in political texts concerning the national core curriculum in Finland in the beginning of 2010s. The research problem was ... -
Why does analysis of educational policy documents across countries matter?
Tarnanen, Mirja (University of Edinburgh; Jyväskylän yliopisto; Turun yliopisto; Stockholm University, 2023)In order to understand at the policy level how school communities should work to promote integration of pupils with migrant backgrounds, TEAMS studied the educational policy documents that frame and guide teaching and ... -
Genealogy of the Ethics of Teacher Self-Evaluation : From Adherence to Norms to Self-Discipline through Self-Evaluation
Pitkänen, Hannele (Brill, 2023)Quality evaluation (QE) has assumed major importance in governing education. QE is acknowledged as a self-evident and necessary method of improving quality in education across education systems. Along with the quality ... -
Educational equality discourses in the Finnish comprehensive school system
Siekkinen, Kirsi (Jyväskylän yliopisto, Kokkolan yliopistokeskus Chydenius, 2017) -
Iso osa nuorista kärsi korona-ajasta : hyvinvointi heikkeni, oppiminen vaikeutui ja yksinäisyys lisääntyi
Kiuru, Noona; Pakarinen, Eija (Toinen Aatos Oy, 2023)Nuorten eristäminen pitkäksi aikaa kotiin koronapandemian aikana ei ollut hyvä ratkaisu. Poikkeusoloissakin on keskeistä tukea nuorten yhteisöllisyyttä ja joukkoon kuulumista, apulaisprofessorit Noona Kiuru ja Eija Pakarinen ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.