Syväjohtaminen ja sen toimivuus ja uskottavuus palveluyrityksen johtamisvälineenä
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Making and breaking relationships on social media : the impacts of brand and influencer betrayals
Reinikainen, Hanna; Tan, Teck Ming; Luoma-aho, Vilma; Salo, Jari (Elsevier BV, 2021)This study considers how the relationships between social media influencers, brands and individuals are intertwined on social media and analyses the spill-over effects of feelings of betrayal. An experimental design with ... -
Growing influencer credibility to drive endorsement effectiveness : A literature review
Nguyen, Chuong H. B.; Mero, Joel; Karjaluoto, Heikki (EuroMed Press, 2022)In contrast to the growth of influencer marketing during the pandemic (Ward, 2021), trust has declined globally, especially for social media (Edelman Trust Barometer, 2021). This has great implications for influencer ... -
Johtajat toimialamurroksen keskiössä : suomalaisen finanssialan ylimmän johdon selontekoja johtajuudesta
Saksi, Jukka (Jyväskylän yliopisto, 2013) -
Korona-ajan etätyössä esiin nousevat viestinnän ja vuorovaikutuksen ilmiöt LinkedInissä tarkasteltuna
Uotila, Saku (2020)Tämän maisterintutkielman tavoitteena oli kuvata ja ymmärtää, millaiset viestinnän ja vuorovaikutuksen ilmiöt ovat nousseet esiin etätyössä verkkoyhteisöpalvelu LinkedInissä tarkasteltuna COVID-19 -viruksen aiheuttaman ... -
Esimies-alaissuhteen laadun ja organisaatioluottamuksen vaikutus organisaation innovointikyvykkyyteen
Leppämäki, Piia (2013)Tässä tutkimuksessa selvitettiin johtajuuden näkökulmasta esimies-alaissuhteen laadun ja organisaatioluottamuksen vaikutusta organisaation innovointikyvykkyyteen. Empiirisen määrällisen tutkimuksen tavoitteena oli lisätä ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.