Opening the black box of editors’ work
Paananen, M., & Pitkänen, H. (2022). Opening the black box of editors’ work. Nordic Journal of Studies in Educational Policy, 8(2), 85-88. https://doi.org/10.1080/20020317.2022.2116850
Julkaistu sarjassa
Nordic Journal of Studies in Educational PolicyPäivämäärä
2022Tekijänoikeudet
© 2022 the Authors
Julkaisija
Taylor & FrancisISSN Hae Julkaisufoorumista
2002-0317Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/155875021
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Transparency of peer review : a semi-structured interview study with chief editors from social sciences and humanities
Karhulahti, Veli-Matti; Backe, Hans-Joachim (BioMed Central, 2021)Background Open peer review practices are increasing in medicine and life sciences, but in social sciences and humanities (SSH) they are still rare. We aimed to map out how editors of respected SSH journals perceive open ... -
Yhteiskunnallisen vuorovaikuttamisen ja tutkimustulosten läpinäkyvyyden ristiaallokossa
Maliranta, Mika; Saari, Juho; Tukiainen, Janne (Valtiotieteellinen yhdistys, 2023) -
Kaksi vuosikymmentä vertaisarvioituja tutkimusartikkeleita
Itkonen, Hannu; Kokkonen, Jouko (Liikuntatieteellinen seura, 2019) -
Näkökulmia tiedetoimittamiseen
Reuter, Martina (Sukupuolentutkimuksen seura, 2019) -
Developing doctoral students' / researchers’ understanding of the journal peer-review process
Hanafizadeh, Payam; Shaikh, Aijaz (Elsevier, 2021)A growing body of knowledge has confirmed that the journal peer-review process is an integral part of the scientific publication process and provides demonstrable benefits to journal editors and authors. This study aims ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.