Yritysten ja kuluttajien osallistuminen biodiversiteetin suojeluun : tavoitteet, esteet ja ehdot
Uusitalo, O. (2022). Yritysten ja kuluttajien osallistuminen biodiversiteetin suojeluun : tavoitteet, esteet ja ehdot. In S. Heikkinen, & M. Siltaoja (Eds.), Henkilöstöjohtamisen professori Anna-Maija Lämsän juhlakirja (pp. 128-138). Jyväskylän yliopisto. Julkaisuja (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu), 214/2022. http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9343-6
Julkaistu sarjassa
Julkaisuja (Jyväskylän yliopiston kauppakorkeakoulu)Tekijät
Päivämäärä
2022Oppiaine
MarkkinointiSustainable BusinessResurssiviisausyhteisöKestävä liiketoiminta ja talous (painoala)Applied or integration/application scholarshipMarketingSustainable BusinessSchool of Resource WisdomSustainable Business and Economy (focus area)Applied or integration/application scholarshipTekijänoikeudet
© Kirjoittaja, 2022
Julkaisija
Jyväskylän yliopistoEmojulkaisun ISBN
978-951-39-9344-3Kuuluu julkaisuun
Henkilöstöjohtamisen professori Anna-Maija Lämsän juhlakirjaISSN Hae Julkaisufoorumista
1799-3059Asiasanat
Alkuperäislähde
http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-9343-6Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/151764066
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [1270]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Vastuullinen kuluttaminen : kestävyyden rooli nuorten kuluttajien kulutuskäyttäytymisessä
Lahti, Vilma (2021)Tässä pro gradu -tutkielmassa käsitellään kestävyyden roolia nuorten kuluttajien kulutuskäyttäytymisessä. Aihepiiri on rajattu vastuullisuuden osalta kestävyyteen, koska sitä on käsitelty marginaalisesti aiemmissa ... -
Eettinen kuluttaminen kulutuskulttuurissa
Pecoraro, Maria (University of Jyväskylä, 2016)The aim of this dissertation is to contribute to our knowledge and understanding of the various meanings of ethical consumption constructed in consumer culture, especially from consumers’ viewpoint. This doctoral thesis ... -
Suomalaisten kulutustottumukset ekologisen kestävyyden näkökulmasta
Ristola, Noora (2023)Tässä tutkielmassa tarkastelen suomalaisten kulutustottumuksia ekologisen kestävyyden näkökulmasta. Tavoitteenani on selvittää, ovatko suomalaisten kulutustottumukset kuinka ekologisia ja mitä he ovat valmiita tekemään, ... -
Yritysten sosiaalinen vastuu : toimialakohtaiset raportointikäytännöt ja sidosryhmien odotukset
Tani, Elina (2020)Yritysvastuun hallinnointi on merkittävässä osassa yrityksen ulkoista raportointia, sillä yhteiskunnan ja sidosryhmien odotukset kattavalle tiedonsaannille ovat lisääntyneet globaalien megatrendien, kuten ilmastonmuutoksen ... -
Vastuullisuusarvot suomalaisten tekstiiliyritysten tarinoissa
Virsu, Ville; Sjöblom, Paula; Mäkelä, Marileena; Onkila,Tiina (Vaasan yliopisto, 2022)Textile industry causes significant negative environmental and social impacts. Sustainability in the industry has lately yielded more and more research interest, however, sustainability communication is underresearched ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.