Show simple item record

dc.contributor.advisorJuutinen, Sanna
dc.contributor.authorRoutakangas, Aleksi
dc.date.accessioned2022-05-20T06:25:29Z
dc.date.available2022-05-20T06:25:29Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/81182
dc.description.abstractTutkielman tavoitteena on tehdä kirjallisuuskatsaus ja esittää, miten faniyhteisöt voivat vaikuttaa ja ovat jo vaikuttaneet videopeleihin ja e-urheiluun ja samalla antaa esimerkkejä ja tukea aikaisempien artikkelien pohjalta. Tuloksia tarkastellaan eri perspektiiveistä ja niitä vertaillaan toisiinsa päästäksemme johtopäätöksiin, joista voidaan päätellä, miten suuri näiden yhteisöjen vaikutus on.fi
dc.format.extent24
dc.language.isofi
dc.titleFaniyhteisöjen vaikutus videopeleihin ja e-urheiluun
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202205202814
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietotekniikkafi
dc.contributor.oppiaineMathematical Information Technologyen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi602
dc.subject.ysofanius
dc.subject.ysovideopelit
dc.subject.ysoelektroninen urheilu
dc.subject.ysodigitaaliset pelit
dc.subject.ysopelit
dc.subject.ysopeliteollisuus
dc.subject.ysovaikutukset


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record