Hybridiopetus A2-kielen opetuksessa

Abstract
Tässä artikkelissa tarkastellaan, millaisia edellytyksiä vapaaehtoisen A2-oppimäärän toteuttaminen hybridiopetuksena vaatii kuntatasolla. Aihetta lähestytään yhtäältä opettajien näkökulmasta ja toisaalta opetuksenjärjestäjän. Pääpaino artikkelissa on opettajien narratiiveilla.
Main Authors
Format
Articles Magazine article
Published
2022
Series
Subjects
Publisher
Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto
Original source
https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-toukokuu-2022/hybridiopetus-a2-kielen-opetuksessa
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202404152884Use this for linking
Review status
Non-peer reviewed
ISSN
1799-0181
Language
Finnish
Published in
Kieli, koulutus ja yhteiskunta
Citation
  • Tolvanen, N., Pesonen, E., Bärlund, P. (2022). Hybridiopetus A2-kielen opetuksessa. Kieli, koulutus ja yhteiskunta.13(3). https://www.kieliverkosto.fi/fi/journals/kieli-koulutus-ja-yhteiskunta-toukokuu-2022/hybridiopetus-a2-kielen-opetuksessa
License
CC BY 4.0Open Access
Copyright© Kirjoittajat, 2022

Share