Nyrkit turpeessa : Turveinfo-mainoskampanja ja sen aiheuttama kohu yhteiskunnallisena dialogina
Arjoranta, J., Hirsjärvi, I., Kovala, U., Ruotsalainen, M., & Saresma, T. (2018). Nyrkit turpeessa : Turveinfo-mainoskampanja ja sen aiheuttama kohu yhteiskunnallisena dialogina. Suo, 69(1), 1-4.
Julkaistu sarjassa
SuoPäivämäärä
2018Oppiaine
Nykykulttuurin tutkimusHyvinvoinnin tutkimuksen yhteisöContemporary CultureSchool of WellbeingTekijänoikeudet
© Suoseura — Finnish Peatland Society
2022:25 | 2023:47 | 2024:56 | 2025:2
Julkaisija
SuoseuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0039-5471Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/28686341
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
The Role of Social Media Influencers in Public Health Communication : Case COVID-19 Pandemic
Pöyry, Essi; Reinikainen, Hanna; Luoma-Aho, Vilma (Routledge, 2022)During public health crises, public organizations face a variety of strategic communication challenges, and the outbreak of the COVID-19 pandemic in 2020 is an extreme example. In Finland, the Prime Minister’s Office ... -
Somevaikuttajat koronaviestinnässä : Faktaa koronasta -kampanjan analyysia
Reinikainen, Hanna; Pöyry, Essi (Westermarck-seura, 2021)Somevaikuttajat kutsuttiin mukaan valtioneuvoston koronaviestintään keväällä 2020. Vaikuttajien somepostausten ja seuraajien kommenttien analysointi kielii siitä, että Suomessa elettiin vielä pandemian alkutaipaleella ... -
Social marketing : doing well by doing good? a look into organizations? marketing communication campaigns on social issues in Finland
Lahtinen, Emmi (2010)This study examined social marketing and related dimensions by looking at case campaigns of three Finnish organizations of the public, business and civic sector. Marketing on these sectors is about behavioral influence, ... -
Awaking the motivation for change : relationships between physical fitness, physical activity and psychosocial factors among men in the Adventures of Joe Finn Campaign
Kaasalainen, Karoliina (University of Jyväskylä, 2017)This thesis examined how physical fitness is associated with self-reported physical activity (PA), eating habits and psychosocial factors among Finnish men who engaged in the Adventures of Joe Finn Campaign. The thesis ... -
Brexit : Public Relations Campaign with Integrated Social Media Changed Political World
Spickett-Jones, J. Graham; Niininen, Outi (Routledge, 2023)Both the 2016 US election of President Trump and the outcome of the 2016 United Kingdom European Union Membership Referendum, in favour of the Vote Leave campaign, are frequently given as examples to illustrate the power ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.