Formaation mittaaminen [beta]-radiografialaitteistolla
Authors
Date
1999Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Digitalisaatio asiakaspalvelussa : case: Finnair matkustamopalvelut
Värtinen, Marja-Leena (2017)Digitalisaation avulla yritysten on mahdollista parantaa kannattavuuttaan, tehostaa toimintaansa sekä parantaa toiminnan laatua. Teknologiset innovaatiot ja niiden sovellutukset ovat mahdollistaneet digitalisaation. Samalla ... -
Marketing communication metrics for social media
Töllinen, Aarne; Karjaluoto, Heikki (Inderscience Publishers, 2011)The objective of this paper is to develop a conceptual framework for measuring the effectiveness of social media marketing communications. Specifically, we study whether the existing marketing communications performance ... -
Testaustyön mittaaminen
Koivisto, Anna-Maria (2005)Tässä tutkielmassa tarkastellaan mittaamisen ongelmallisuutta yleisesti ja erityisesti testausprosessin suorituksessa. Päätavoitteena on löytää käyttökelpoiset mittarit testaustyön mittaamiseen useiden kirjallisuudessa ... -
Digitaalisen sisältömarkkinoinnin hyödyntäminen suomalaisissa B2B-yrityksissä
Sällilä, Karoliina (2021)Tänä päivänä asiakkaat vieroksuvat päällekäyvää markkinointiviestintää. Markkinoinnissa on oleellista saada ansaittua asiakkaan huomio tuottamalla heille arvokasta ja mielenkiintoista sisältöä. Digitaalinen sisältömarkkinointi ... -
Measuring Interpersonal Communication Competence in SME internationalzation
Purhonen, Pipsa; Valkonen, Tarja (The Immigrant Institute, 2013)This study examines interpersonal communication competence in the context of internationalization of small and medium sized enterprises. The article reports and analyses how the representatives of small and medium sized ...