Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.authorOjala, Paula
dc.date.accessioned2008-01-08T07:34:59Z
dc.date.available2008-01-08T07:34:59Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.otheroai:jykdok.linneanet.fi:943840
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/7928
dc.format.extent142 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoeng
dc.rightsThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rightsJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.subject.otherspecial education
dc.subject.otheraims of special education
dc.subject.otherspecial schools
dc.subject.othercurriculum planning
dc.titleAims of education and curriculum planning in special education units and schools in Lusaka, Zambia : a qualitative study of special education teachers' views and classroom practice
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-2004943840
dc.type.dcmitypeTexten
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.tiedekuntaKasvatustieteiden tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Educationen
dc.contributor.laitosKasvatustieteiden laitosfi
dc.contributor.laitosDepartment of Educationen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineErityispedagogiikkafi
dc.contributor.oppiaineSpecial Educationen
dc.rights.accesslevelopenAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi101
dc.subject.ysoerityisopetus
dc.subject.ysotavoitteet
dc.subject.ysoopetussuunnitelmat
dc.subject.ysoerityiskoulut
dc.subject.ysoerityisluokat
dc.subject.ysokoulutus
dc.subject.ysoSambia
dc.subject.ysoZambia
dc.format.contentfulltext
dc.type.okmG2


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot