Opettaja verkko-opetuksen pedagogisena käsikirjoittajana : ohjausta ja vuorovaikutusta avoimen yliopiston virtuaalisella kampuksella

Abstract
Verkko-opiskelun ei tarvitse olla yksinäistä puurtamista. Miten opettaja rakentaa vuorovaikutusta ja ohjausta suunnitellessaan ja toteuttaessaan opetusta verkossa? Pedagogisilla ratkaisuilla voidaan tukea integratiivista ajattelua. Opiskelijoiden aikaisempi kokemus ja osaaminen ovat voimavara avoimen yliopiston verkko-opetuksessa.
Main Authors
Format
Articles Journal article
Published
2021
Series
Subjects
Publication in research information system
Publisher
Kansanvalistusseura
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202112236166Käytä tätä linkitykseen.
Review status
Non-peer reviewed
ISSN
0358-6197
DOI
https://doi.org/10.33336/aik.112756
Language
Finnish
Published in
Aikuiskasvatus
Citation
  • Rautiainen, A. M., Tapola-Tuohikumpu, S., Eskola, P., & Saurén, K. (2021). Opettaja verkko-opetuksen pedagogisena käsikirjoittajana : ohjausta ja vuorovaikutusta avoimen yliopiston virtuaalisella kampuksella. Aikuiskasvatus, 41(4), 347-354. https://doi.org/10.33336/aik.112756
License
CC BY 4.0Open Access
Copyright© 2021 kirjoittajat

Share