dc.contributor.author | Leino, Kaisa | |
dc.contributor.author | Lerkkanen, Marja-Kristiina | |
dc.contributor.author | Nissinen, Kari | |
dc.contributor.editor | Leino, Kaisa | |
dc.contributor.editor | Rautopuro, Juhani | |
dc.contributor.editor | Kulju, Pirjo | |
dc.date.accessioned | 2021-12-21T13:52:28Z | |
dc.date.available | 2021-12-21T13:52:28Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Leino, K., Lerkkanen, M.-K., & Nissinen, K. (2021). Lukustrategioiden tunnistaminen lukutaidon vahvistajana. In K. Leino, J. Rautopuro, & P. Kulju (Eds.), <i>Lukutaito – tie tulevaisuuteen : PISA 2018 Suomen pääraportti</i> (pp. 15-43). Suomen kasvatustieteellinen seura. Kasvatusalan tutkimuksia, 82. <a href="http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-7411-16-2" target="_blank">http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-7411-16-2</a> | |
dc.identifier.other | CONVID_103458575 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/79104 | |
dc.format.extent | 389 | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | fin | |
dc.publisher | Suomen kasvatustieteellinen seura | |
dc.relation.ispartof | Lukutaito – tie tulevaisuuteen : PISA 2018 Suomen pääraportti | |
dc.relation.ispartofseries | Kasvatusalan tutkimuksia | |
dc.relation.uri | http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-7411-16-2 | |
dc.rights | In Copyright | |
dc.title | Lukustrategioiden tunnistaminen lukutaidon vahvistajana | |
dc.type | book part | |
dc.identifier.urn | URN:NBN:fi:jyu-202112216086 | |
dc.contributor.laitos | Koulutuksen tutkimuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Opettajankoulutuslaitos | fi |
dc.contributor.laitos | Finnish Institute for Educational Research | en |
dc.contributor.laitos | Department of Teacher Education | en |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatuspsykologia | fi |
dc.contributor.oppiaine | Koulutuksen tutkimuslaitos | fi |
dc.contributor.oppiaine | Kasvatuspsykologia | en |
dc.contributor.oppiaine | Finnish Institute for Educational Research | en |
dc.type.uri | http://purl.org/eprint/type/BookItem | |
dc.relation.isbn | 978-952-7411-15-5 | |
dc.type.coar | http://purl.org/coar/resource_type/c_3248 | |
dc.description.reviewstatus | peerReviewed | |
dc.format.pagerange | 15-43 | |
dc.relation.issn | 1458-1094 | |
dc.type.version | publishedVersion | |
dc.rights.copyright | © 2021 Kirjoittajat ja Suomen kasvatustieteellinen seura ry | |
dc.rights.accesslevel | openAccess | fi |
dc.type.publication | bookPart | |
dc.subject.yso | lukutaito | |
dc.subject.yso | lukeminen | |
dc.subject.yso | oppimistyylit | |
dc.subject.yso | tekniikat | |
dc.subject.yso | oppiminen | |
dc.subject.yso | opiskelutekniikka | |
dc.format.content | fulltext | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p7416 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p38430 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 | |
jyx.subject.uri | http://www.yso.fi/onto/yso/p7417 | |
dc.rights.url | http://rightsstatements.org/page/InC/1.0/?language=en | |
dc.type.okm | A3 | |