Managing sudden change of working practices in schools during the COVID-19 pandemic
Suorsa, A., Dindar, M., Hermes, J., Karppinen, P., & Näykki, P. (2020). Managing sudden change of working practices in schools during the COVID-19 pandemic. Informaatiotutkimus, 39(2-3), 148-151. https://doi.org/10.23978/inf.99175
Published in
InformaatiotutkimusDate
2020Copyright
© 2020 the Authors
Publisher
Informaatiotutkimuksen yhdistysISSN Search the Publication Forum
1797-9137Keywords
Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/102295044
Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Managing the gap : policy and practice of parents in child care and education
Karlsson, Marie; Perälä-Littunen, Satu (Co-Action Publishing, 2017) -
Building coherence and impact : differences in Finnish school level curriculum making
Soini, Tiina; Pyhältö, Kirsi; Haverinen, Kaisa; Sullanmaa, Jenni; Leskinen, Esko; Pietarinen, Janne (Springer Science and Business Media LLC, 2022)The study aims to gain a better understanding on how curriculum making regulated by reform’s implementation strategy contributes to teachers’ and teacher communities perceived curriculum coherence, and further to the impact ... -
Teaching and testing vocabulary in Finnish upper secondary school: teacher practices
Kekki, Jarkko (2018)Sanaston hallinta on perustavanlaatuinen osa kielitaitoa, ja se edeltää ja ennakoi osaamista kaikilla kielitaidon osa-alueilla (esim. kirjoittaminen, puhuminen, lukeminen ja kuunteleminen). Tämän tutkimuksen tavoitteena ... -
Tietämyksen jakamisen esteiden poistaminen online-videoiden avulla : esimerkkejä suomalaisista suuryrityksistä
Lehtinen, Jere (2015)Organisaatioissa on suuri määrä sosiaalista ja henkilökohtaista tietotaitoon liittyvää pääomaa, joka halutaan saada mahdollisimman tehokkaasti organisaation käyttöön. Tätä ihmisille kerääntynyttä pääomaa eli tietämystä ... -
Value of the Balanced Scorecard for organizational communication in knowledge-intensive firms
Ihanainen-Rokio, Outi (University of Jyväskylä, 2014)