Managing sudden change of working practices in schools during the COVID-19 pandemic
Suorsa, A., Dindar, M., Hermes, J., Karppinen, P., & Näykki, P. (2020). Managing sudden change of working practices in schools during the COVID-19 pandemic. Informaatiotutkimus, 39(2-3), 148-151. https://doi.org/10.23978/inf.99175
Julkaistu sarjassa
InformaatiotutkimusPäivämäärä
2020Oppiaine
Opettajien koulutuksen tutkimus (opetus, oppiminen, opettajuus, oppimispolut, koulutus)Teacher education research (teaching, learning, teacher, learning paths, education)Tekijänoikeudet
© 2020 the Authors
Julkaisija
Informaatiotutkimuksen yhdistysISSN Hae Julkaisufoorumista
1797-9137Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/102295044
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
“We Shouldn’t Let Academia Exhaust Ourselves Anymore!” : Pandemic Practices and the Changing Psychological Contract in Twenty-First-Century Academia
Nokkala, Terhi; Aarnikoivu, Melina; Saarinen, Taina (Palgrave Macmillan, 2023)This chapter explores how academics construe the relationship between work and their universities during the first year of the COVID-19 pandemic. The data consist of several rounds of semi-structured group interviews, ... -
Managing the gap : policy and practice of parents in child care and education
Karlsson, Marie; Perälä-Littunen, Satu (Co-Action Publishing, 2017) -
Building coherence and impact : differences in Finnish school level curriculum making
Soini, Tiina; Pyhältö, Kirsi; Haverinen, Kaisa; Sullanmaa, Jenni; Leskinen, Esko; Pietarinen, Janne (Springer Science and Business Media LLC, 2022)The study aims to gain a better understanding on how curriculum making regulated by reform’s implementation strategy contributes to teachers’ and teacher communities perceived curriculum coherence, and further to the impact ... -
Teaching and testing vocabulary in Finnish upper secondary school: teacher practices
Kekki, Jarkko (2018)Sanaston hallinta on perustavanlaatuinen osa kielitaitoa, ja se edeltää ja ennakoi osaamista kaikilla kielitaidon osa-alueilla (esim. kirjoittaminen, puhuminen, lukeminen ja kuunteleminen). Tämän tutkimuksen tavoitteena ... -
An Introduction to Knowledge Computing
Terziyan, Vagan; Shevchenko, Oleksandr; Golovianko, Mariia (Tekhnologicheskii Tsentr, 2014)
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.