Näytä suppeat kuvailutiedot

dc.contributor.advisorRäisänen, Jaana
dc.contributor.authorMustamäki, Miika
dc.date.accessioned2021-09-28T06:25:50Z
dc.date.available2021-09-28T06:25:50Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/77935
dc.description.abstractTässä kandidaatintutkielmassa tutkitaan, kuinka tekoälyä voidaan hyödyntää yritysten markkinoinnissa. Tekoäly on ottanut suuria kehitysaskeleita viime vuosina, joten myös sen käyttö on yleistynyt ympärillämme ja myös markkinoinnissa. Tämän tutkielman tarkoitus on selvittää, miten tekoälyä voidaan hyödyntää markkinoinnin eri osa-alueilla sekä mitä etua sen käytöllä voidaan saavuttaa. Tutkielma on toteutettu systemaattisena kirjallisuuskatsauksena. Tutkielmassa markkinointi on jaettu markkinointitutkimukseen, markkinointistrategiaan ja markkinointimixiin. Tuloksina tutkielmassa havaittiin, että tekoälyä voidaan hyödyntää jokaisella käsitellyllä osa-alueella parantamaan markkinoinnin tehoa. Etuja tekoälyllä saavutetaan lähinnä ajan ja rahan säästön muodossa.fi
dc.format.extent25
dc.language.isofi
dc.subject.othermarkkinointiprosessi
dc.titleTekoälyn hyödyntäminen yritysten markkinoinnissa
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202109285003
dc.type.ontasotBachelor's thesisen
dc.type.ontasotKandidaatintyöfi
dc.contributor.tiedekuntaInformaatioteknologian tiedekuntafi
dc.contributor.tiedekuntaFaculty of Information Technologyen
dc.contributor.laitosInformaatioteknologiafi
dc.contributor.laitosInformation Technologyen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.oppiaineTietojärjestelmätiedefi
dc.contributor.oppiaineInformation Systems Scienceen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.contributor.oppiainekoodi601
dc.subject.ysosyväoppiminen
dc.subject.ysomarkkinointi
dc.subject.ysotekoäly
dc.subject.ysomarkkinointitutkimus
dc.subject.ysokoneoppiminen
dc.subject.ysomainonta


Aineistoon kuuluvat tiedostot

Thumbnail

Aineisto kuuluu seuraaviin kokoelmiin

Näytä suppeat kuvailutiedot