Introduction
Julkaistu sarjassa
Cybertext YearbookPäivämäärä
2007Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
(Introduction to) Cybertext Narratology
Eskelinen, Markku (2001) -
Ludology, Narratology and Philosophical Hermeneutics
Arjoranta, Jonne; Karhulahti, Veli-Matti (Digital Games Research Association, 2014)In this article we present the hermeneutic method as a tool for analyzing game studies discourses. We use Markku Eskelinen’s profusely interpreted “The Gaming Situation” (2001) as a case study. Our premise is that whereas ... -
Exploring music induced anxiety in virtual reality games : a literature review
Salmirinne, Santeri (2022)Pelimusiikin tutkimuksen kasvavalla kentällä, kuten musiikkitieteissä negatiivisten tunteiden tutkimusta on pitkään ylenkatsottu siitäkin huolimatta, että näillä negatiiviseksi miellettävillä tunteilla on suurikin rooli ... -
Independent games : what they are and are they different
Kemppainen, Jaakko (2008) -
Building “Bridges” : metonymy and the integrity of cohesion in the video game Death Stranding
Sollo, Niko (2023)Tavanomaista sanastoa ja kuvastoa uusiin ja epätavanomaisiin konteksteihin muuntavat videopeliteokset tarjoavat digitaalisina teksteinä kiinnostavia kysymyksenasetteluja pelien multimodaalisesti tapahtuvan viestinnän ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.