Introduction
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Ludology, Narratology and Philosophical Hermeneutics
Arjoranta, Jonne; Karhulahti, Veli-Matti (Digital Games Research Association, 2014)In this article we present the hermeneutic method as a tool for analyzing game studies discourses. We use Markku Eskelinen’s profusely interpreted “The Gaming Situation” (2001) as a case study. Our premise is that whereas ... -
Exploring music induced anxiety in virtual reality games : a literature review
Salmirinne, Santeri (2022)Pelimusiikin tutkimuksen kasvavalla kentällä, kuten musiikkitieteissä negatiivisten tunteiden tutkimusta on pitkään ylenkatsottu siitäkin huolimatta, että näillä negatiiviseksi miellettävillä tunteilla on suurikin rooli ... -
Independent games : what they are and are they different
Kemppainen, Jaakko (2008) -
Building “Bridges” : metonymy and the integrity of cohesion in the video game Death Stranding
Sollo, Niko (2023)Tavanomaista sanastoa ja kuvastoa uusiin ja epätavanomaisiin konteksteihin muuntavat videopeliteokset tarjoavat digitaalisina teksteinä kiinnostavia kysymyksenasetteluja pelien multimodaalisesti tapahtuvan viestinnän ... -
Synthesis of Environmental Impact Assessment to support planning of ecological compensation and decision-making: an introduction to research project
Mäkeläinen, Sanna; Lehikoinen, Aleksi (Open Science Centre, University of Jyväskylä, 2018)Habitat changes are the key drivers of global biodiversity loss. However, land-use decisions that extensively affect the abundance and distribution of species are made at local scale. Environmental Impact Assessment (EIA) ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.