Mentoritekstit kirjoittajaksi oppimisen tukena : opettajien kokemuksia ja oppimiskäsityksen luonnostelua
Pentikäinen, J. (2021). Mentoritekstit kirjoittajaksi oppimisen tukena : opettajien kokemuksia ja oppimiskäsityksen luonnostelua. Scriptum : Creative Writing Research Journal, 8(1), 103-135. http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202106153763
Published in
Scriptum : Creative Writing Research JournalAuthors
Date
2021Copyright
© Pentikäinen 2021
Publisher
University of Jyväskylä, Department of Arts and Culture StudiesISSN Search the Publication Forum
2342-6039Metadata
Show full item recordCollections
License
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opettajien kokemuksia teknologian ja verkko-oppimisympäristöjen käytöstä oppimisen tukena
Henttonen, Pekka; Hoikkala, Jorma (2015)Tässä tutkimuksessa tutkitaan opettajien käsityksiä teknologian ja oppijalähtöisen verkko-oppimisympäristön käytöstä opetuksen ja oppimisen tukena. Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää, miten käsitykset oppimisesta ja ... -
Opettajien kokemuksia oppimisen tuen mentoroinnista
Laaksonen, Minna (2016)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli kuvata millaisia kokemuksia opettajilla on oppimisen tuen mentoroinnista. Oppimisen tuen mentorointi on erään Etelä-suomalaisen kunnan toimintamalli, jonka tarkoituksena on tukea ... -
Vertaisryhmämentorointi uusien opettajien tukena
Pennanen, Matti (Niilo Mäki Instituutti, 2023)Matti Pennanen KM Matti Pennasen kasvatustieteen väitöskirja “Practice Architectures of Peer-Group Mentoring in New Teachers’ Professional Development” tarkastettiin 14.1.2023 Jyväskylän yliopiston kasvatustieteiden ja ... -
Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta
Eskola, Annamaija; Kumpulainen, Katri (2017)TIIVISTELMÄ Eskola, Annamaija ja Kumpulainen, Katri. 2017. Nykyisen oppimiskäsityksen mukaisen matematiikan formatiivisen arvioinnin kohteet oppilaiden ja opettajien näkökulmasta. Erityispedagogiikan pro gradu -tutkielma. ...