7. 8. ja 9.luokkalaisten matematiikka-asenteista
Authors
Date
1985Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
7.–8.-luokkalaisten virheet geometriassa ja virheiden vaikutukset ryhmän väliseen dialogiin
Jokiaho, Hanna; Maaranen, Emma (2024)Tämän tutkielman tarkoituksena on antaa informaatiota siitä, millaisia ovat 7.–8.-luokkalaisten yleisimmät virheet geometriassa, ja miten muut oppilaat reagoivat vertaistensa tekemiin virheisiin. Tutkimustulosten on tarkoitus ... -
Vanhempien matematiikkavaikeuden yhteys 1. luokkalaisten matematiikan osaamiseen
Sorvari, Leena (2022)Tässä tutkimuksessa tarkasteltiin vanhempien matematiikkavaikeuden yhteyt-tä 1. luokkalaisten matematiikan osaamiseen. Aiemmissa tutkimuksissa matematiikkavaikeutta on havaittu esiintyvän tietyissä perheissä enemmän kuin ... -
Mielekäs matematiikan oppitunti 5.- ja 6.-luokkalaisten kuvaamana
Hirsimäki, Laura Sanna (2014) -
9. luokkalaisten matemaattisen ja kirjoitustaidon oppijaminäkäsityksen yhteys oppilaiden tavoiteorientaatioihin ja suhtautumiseen tulevaisuuden koulutusta kohtaan
Juntunen, Elli (2024)Tutkimuksessa tarkasteltiin 9. luokkalaisten matemaattisen ja kirjoitustaidon oppijaminäkäsityksen tavoiteorientaatioiden yhteyttä sekä sitä, selittävätkö matemaattiset ja kirjoitustaidon oppijaminäkäsitykset oppilaiden ... -
Tapaustutkimus 7.-luokkalaisten algebrallisesta yleistämisestä
Hiltunen, Jenna; Hähkiöniemi, Markus (Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry, 2015)Algebra on suomalaisten oppilaiden heikko alue. Toisaalta tutkimukset viittaavat siihen, että oppilaat voivat muodostaa algebrallisia ideoita tavanomaista aikaisemmin. Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää, millaisia ...