Perhekasvatuksen integraatiokokeilussa eri menetelmin saavutetut oppimistulokset sekä oppilaiden asenteiden rakenne
Tekijät
Päivämäärä
1974Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/kokoelmat/arkistotyoasema.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Onko asenteen merkitys vakio? Asenteiden ja oppimistulosten välinen yhteys luonnontieteissä eri maaryhmissä
Tuohilampi, Laura; Lehtinen, Antti (Suomen kasvatustieteellinen seura, 2018) -
Haasteena eriytyvä osaaminen : kahdeksannen luokan oppilaiden matematiikan ja luonnontieteiden osaaminen
Hiltunen, Jenna; Kotila, Jenni; Lehtola, Piia; Kauppinen, Heli; Markkanen, Ilona; Nissinen, Kari; Puhakka, Eija; Pulkkinen, Jonna; Vaara, Elina; Vettenranta, Jouni (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2024) -
Perustaidoilla kohti tasa- arvoisempia mahdollisuuksia : neljännen luokan oppilaiden matematiikan ja luonnontieteiden osaaminen
Hiltunen, Jenna; Kotila, Jenni; Lehtola, Piia; Kauppinen, Heli; Markkanen, Ilona; Nissinen, Kari; Puhakka, Eija; Pulkkinen, Jonna; Vaara, Elina; Vettenranta, Jouni (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2024) -
Lapsuudesta eväät oppimiseen : neljännen luokan oppilaiden matematiikan ja luonnontieteiden osaaminen : kansainvälinen TIMSS-tutkimus Suomessa
Vettenranta, Jouni; Hiltunen, Jenna; Nissinen, Kari; Puhakka, Eija; Rautopuro, Juhani (Jyväskylän yliopisto, Koulutuksen tutkimuslaitos, 2016)Kuinka hyvin neljäsluokkalaiset osaavat matematiikkaa ja hallitsevat luonnontieteitä? Miten he asennoituvat oppimiseen? Kuinka tasa-arvoista osaaminen on alakoulussa? Osaavatko tytöt ja pojat laskea yhtä hyvin? Onko ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.