Kuinka suomalaiset motivoidaan torjumaan korona
Luoma-aho, V., & Heinonen, V. (2021, 49). Kuinka suomalaiset motivoidaan torjumaan korona. Kanava, (3), 43-44.
Julkaistu sarjassa
KanavaPäivämäärä
2021Oppiaine
Digital marketing and CommunicationDigitaalinen liiketoiminta ja talous (painoala)Viestinnän johtaminenApplied or integration/application scholarshipDigital marketing and CommunicationDigital Business and Economy (focus area)Corporate CommunicationApplied or integration/application scholarshipTekijänoikeudet
© 2021 Otavamedia
Pandemian selättäminen vaatii yhteisen tahtotilan. Siihen tarvitaan selkeää, yhtenäistä viestintää.
Julkaisija
OtavamediaISSN Hae Julkaisufoorumista
0355-0303Asiasanat
Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/66442812
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Kauppakorkeakoulu [1381]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
A question of trust : Exploring trust concepts, experiences, and early observations from Europe
Valentini, Chiara; Ihlen, Øyvind; Tench, Ralph (Routledge, 2023)In times of global crises, such as those that originated from novel infectious diseases, people lack knowledge to understand how to cope with them. Because of potential life-threatening situations caused by these diseases, ... -
Crisis communication and terrorism : mapping challenges and co-creating solutions
Ruggiero, Aino (University of Jyväskylä, 2017)Terrorism is a globally connected, uncontrollable, transboundary risk that continually evolves and changes forms, resulting in multiple complexities that affect the lives of both citizens and organisations across the ... -
Tunteet viestinnän haasteena ydinvoimakriisissä
Kaijanto, Piia (2022)Tutkimuksessa tarkastellaan Olkiluodon ydinvoimalaitoksen kakkosreaktorissa 10.12.2020 tapahtuneen laitoshäiriötilanteen kansalaisissa aiheuttamia tunnereaktioita ja niiden syitä. Tutkimuksessa selvitettiin, mitkä olivat ... -
Korona-ajan etätyössä esiin nousevat viestinnän ja vuorovaikutuksen ilmiöt LinkedInissä tarkasteltuna
Uotila, Saku (2020)Tämän maisterintutkielman tavoitteena oli kuvata ja ymmärtää, millaiset viestinnän ja vuorovaikutuksen ilmiöt ovat nousseet esiin etätyössä verkkoyhteisöpalvelu LinkedInissä tarkasteltuna COVID-19 -viruksen aiheuttaman ... -
Public trust in governments´ communicating with intermediaries : Finnish and Swedish Governments during the COVID-19 pandemic
Valentini, Chiara; Badham, Mark (Routledge, 2023)During the first wave of the pandemic in 2020, the Finnish and Swedish governments followed two very contrasting COVID-19 approaches. Using a ‘test, trace, isolate and treat’ strategy, the Finnish government adopted a ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.