Kokkolan ammattikorkeakoulun kehittämiskohteet ja -toimenpiteet opettajien arvioinnin kohteena
Abstract
Ammattikorkeakoulukokeilujen onnistumisen kannalta opettajat ovat avainasemassa.
He suunnittelevat koulutusohjelmakohtaiset opetussuunnitelmat ja toteuttavat ne. He
suuntaavat omalla toiminnallaan sitä, millainen ammattikorkeakoulusta tulevaisuudessa
muotoutuu. Tässä tutkimuksessa Kokkolan ammattikorkeakoulun opettajat arvioivat
kokeilunsa eri kehittämiskohteita ja -toimenpiteitä keväällä 1994. Tutkimuksen
tarkoituksena on tuoda esiin opettajien näkemykset KAMK:n kehittämisen suunnista,
jotka voisivat auttaa tulevien toimintastrategioiden suunnittelussa.
Main Author
Format
Books
Book
Published
1994
Series
Subjects
ISBN
978-951-39-8624-7
Publisher
Jyväskylän yliopisto, Chydenius-instituutti
The permanent address of the publication
https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-8624-7Use this for linking
ISSN
0789-0710
Language
Finnish
Published in
Chydenius-instituutin tutkimuksia