Maamme seminaarien varsinaisen opettajakoulutuksen synty ja kehittyminen viime vuosisadalla : 2, Didaktinen osa
dc.contributor.author | Nurmi, Veli | |
dc.date.accessioned | 2021-03-19T11:18:15Z | |
dc.date.available | 2021-03-19T11:18:15Z | |
dc.date.issued | 1964 | |
dc.identifier.isbn | 978-951-39-8586-8 | |
dc.identifier.uri | https://jyx.jyu.fi/handle/123456789/74692 | |
dc.description.abstract | en | |
dc.relation.ispartofseries | Jyväskylä Studies in Education, Psychology and Social Research | |
dc.subject | 1800-luku | |
dc.subject | didaktiikka | |
dc.subject | historia | |
dc.subject | opettajankoulutus | |
dc.subject | opettajankoulutuslaitokset | |
dc.subject | opetussuunnitelmat | |
dc.subject | oppiaineet | |
dc.subject | seminaarit | |
dc.subject | Suomi | |
dc.title | Maamme seminaarien varsinaisen opettajakoulutuksen synty ja kehittyminen viime vuosisadalla : 2, Didaktinen osa | |
dc.type | Diss. | |
dc.identifier.urn | URN:ISBN:978-951-39-8586-8 | |
dc.date.digitised | 2021 |
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
-
Väitöskirjat [3224]