Maamme seminaarien varsinaisen opettajakoulutuksen synty ja kehittyminen viime vuosisadalla : 2, Didaktinen osa
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä Studies in Education, Psychology and Social ResearchTekijät
Päivämäärä
1964Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Jyväskylän yliopisto omalla polullaan
Valtonen, Heli (Keskisuomalainen osakunta, 2021) -
Tarvitaanko ainedidaktikkoja?
Kallio, Manne; Kallioniemi, Arto; Mäntylä, Terhi; Routarinne, Sara (Suomen ainedidaktinen tutkimusseura, 2022) -
Teknologiakasvatuksen tulevaisuus suomalaisessa perusopetuksessa : käsityön juurilta kohti uutta
Niiranen, Sonja; Rasinen, Aki (Suomen kasvatustieteellinen seura; Koulutuksen tutkimuslaitos, 2022)Tämä tutkimus on osa kansainvälistä yhteistyötä, jonka tavoitteena on selvittää teknologiakasvatuksen nykyisiä ja tulevia kehityssuuntia ja siihen vaikuttavia ilmiöitä. Suomessa tutkimuksen tarkoituksena oli tarkastella ... -
Mitä luokanopettaja ei opi Jyväskylän yliopistossa? : luokanopettajien kokemuksia työelämästä
Parkkonen, Susanna (2021)Opintojen viimeisen vuoden aikana useat luokanopettajaopiskelijat ”heräävät” siihen, että heidän tulisi näillä tiedoilla ja taidoilla lähteä kantamaan opetuksellinen vastuu luokallisesta oppilaita. Onko jotain, mitä en ... -
Reframing Teacher Education : Towards the Integration of Phenomenon-Based Curriculum Reform and Organizational Culture
Naukkarinen, Aimo; Moilanen, Pentti; Tarnanen, Mirja (Bursa Uludag University, 2022)In this article, we report a case study of our experiences of a curriculum reform process based on the principles of phenomenon-based learning in higher education in the context of Finnish teacher education. We explore how ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.