Maamme seminaarien varsinaisen opettajakoulutuksen synty ja kehittyminen viime vuosisadalla : 2, Didaktinen osa
Julkaistu sarjassa
Jyväskylä Studies in Education, Psychology and Social ResearchTekijät
Päivämäärä
1964ISBN
978-951-39-8586-8Asiasanat
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
- Väitöskirjat [3535]
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Jyväskylän yliopisto omalla polullaan
Valtonen, Heli (Keskisuomalainen osakunta, 2021) -
Opiskelijana korona-ajan etätoteutuksessa aikuiskouluttajan pedagogisissa opinnoissa didaktisen kolmion näkökulmasta
Rouhunkoski, Iina (2024)Tämän aikuiskasvatustieteen pro gradu -tutkielman tarkoituksena oli tutkia aikuiskouluttajan pedagogisten opintojen (APO) korona-ajan etätoteutusta didaktinen kolmio viitekehyksenä. Tutkimuksessa käytin laajennettua ... -
Tarvitaanko ainedidaktikkoja?
Kallio, Manne; Kallioniemi, Arto; Mäntylä, Terhi; Routarinne, Sara (Suomen ainedidaktinen tutkimusseura, 2022) -
Opetussuunnitelma ja muuttuva musiikinopetus
Suomi, Henna (Suomen Musiikkikasvatusseura - FiSME ry, 2009)Kasvatustyön avulla on pyritty aina vaikuttamaan seuraavaan sukupolveen, siirtämään jälkeläisille hyväksi koettu arvomaailma sekä toteuttamaan tavoitteita ja ihanteita, jotka ovat eri aikakausina vaihdelleet suurestikin. ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.