Koulukoti lähikasvattajan työympäristönä : lähikasvattajan työympäristön, toimenkuvan, työn ongelmien ja täydennyskoulutuksen tarkastelu
Date
1984Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/collections/archival-workstation.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kehityksen ja oppimisen ongelmien varhainen tunnistaminen Lene-arvioinnin avulla : kehityksen ongelmien päällekkäisyys ja jatkuvuus 4-6-vuotiailla sekä ongelmien yhteys koulusuoriutumiseen
Valtonen, Riitta (Jyväskylän yliopisto, 2009)Riitta Valtonen selvitti tutkimuksessaan, miten Lene-arviointimenetelmä toimii kehityksen ongelmien varhaisessa tunnistamisessa ja miten hyvin menetelmän avulla voidaan ennakoida koulun alkuvaiheessa esiin tulevia oppimisen ... -
Yliopiston opintojen ohjauksen kehittäminen täydennyskoulutuksen avulla
Ala-Ruona, Seija; Leskinen, Helena (2004) -
Luokan työrauhan edistäminen alakoulussa opettajien täydennyskoulutuksen avulla sekä työrauhaa kuvaavan mittarin luotettavuus
Lehtinen, Pauliina; Jokinen, Noora (2020)Työrauha luokassa mahdollistaa oppimisen, opettamisen ja koulussa viihtymisen. Luokan työrauhaa voidaan edistää näyttöön perustuvilla luokanhallintamenetelmillä. Jotta luokanhallintamenetelmien vaikuttavuudesta saataisiin ... -
Farmaseuttien valmiudet liikuntaneuvonnan antamiseen apteekeissa : ehdotuksia farmaseuteille suunnatun liikuntaneuvonnan täydennyskoulutuksen toteutukseen
Ahola, Elina; Koponen, Liisa (2013)TIIVISTELMÄ Farmaseuttien valmiudet liikuntaneuvonnan antamiseen apteekeissa Ehdotuksia farmaseuteille suunnatun liikuntaneuvonnan täydennyskoulutuksen toteutukseen Elina Ahola, Liikuntalääketiede, Liisa Koponen, ... -
Opettajien käsityksiä varhennetusta kielten opetuksesta : fenomenografinen tutkimus täydennyskoulutuksen vaikuttavuudesta opettajien kokemana.
Linna, Sanna (2018)A1-kielen opetus varhennetaan Suomessa alkamaan 1. luokan keväällä vuoden 2020 alusta lähtien. Tämän tutkielman kohteena on varhennetun kielen opettajille suunnattu the Early Bird Gets the Word -täydennyskoulutus. Tavoitteena ...