Aikuiskasvatus, sosiologia ja arkielämä
Aittola, T. (2008). Aikuiskasvatus, sosiologia ja arkielämä. Aikuiskasvatus, 28(4), 304-308. https://doi.org/10.33336/aik.93847
Julkaistu sarjassa
AikuiskasvatusTekijät
Päivämäärä
2008Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja, 2008
Julkaisija
Kansanvalistusseura ja Aikuiskasvatuksen TutkimusseuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-6197Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/18279247
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Arjen talous : talous, tunteet ja yhteiskunta
Jokivuori, Pertti; Ruuskanen, Petri (Jyväskylän yliopisto, 2004) -
Kansalaisopistoista leikkaaminen on hölmöläisten peiton lyhentämistä
Wallén, Björn; Nuottanen, Jaana; Renman, Roger (Soveltavan kielentutkimuksen keskus, Jyväskylän yliopisto; Kielikoulutuspolitiikan verkosto, 2023)Hallitusohjelmassa kohdennetaan 20,5 miljoonan euron säästöt vapaan sivistystyön oppilaitoksiin. Historiallisen suuri leikkaus astuu voimaan vuoden 2024 alusta lähtien, mikä tietää kansalais- ja työväenopistoille 12,5 ... -
Conceptions of teachership in the professional identity construction of adult educator graduates
Ursin, Jani; Paloniemi, Susanna (Routledge, 2019)The aim of this study was to investigate the conceptions of teachership among graduates (n = 126) from a Finnish higher education study programme called Pedagogical Studies for Adult Educators. The conceptions of teachership ... -
Teacher students’ meaningful learning in widening learning worlds
Aarto-Pesonen, Leena; Piirainen, Arja (Routledge, 2020)This qualitative metasynthesis investigated students’ meaningful learning experiences amid andragogical teacher education programmes. The programmes catered to the specific learning needs of adult students in the context ... -
Ohjaajan vastaaminen opiskelijoiden esittämiin moitteisiin dialogisuuteen pyrkivän aikuiskoulutuksen vuorovaikutustilanteissa
Pakkanen, Marjatta; Niemi, Kreeta; Vehkakoski, Tanja (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2022)Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten dialogisuuteen pyrkivän aikuiskoulutuksen oppimisryhmissä käsitellään opiskelijoiden esittämiä moitteita, jotka kohdistuvat ohjaajan toimintaan tai hänen edustamaansa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.