Aikuiskasvatus, sosiologia ja arkielämä
Aittola, T. (2008). Aikuiskasvatus, sosiologia ja arkielämä. Aikuiskasvatus, 28(4), 304-308. https://doi.org/10.33336/aik.93847
Julkaistu sarjassa
AikuiskasvatusTekijät
Päivämäärä
2008Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja, 2008
Julkaisija
Kansanvalistusseura ja Aikuiskasvatuksen TutkimusseuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-6197Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/18279247
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Arjen talous : talous, tunteet ja yhteiskunta
Jokivuori, Pertti; Ruuskanen, Petri (Jyväskylän yliopisto, 2004) -
The peer groups bridging the disciplines and social contexts at higher education
Piirainen, Arja (European Society for Research on the Education Adults, 2014)The aim of the study is to promote understanding of peer groups meanings from the students’ point of view. The research task is to find out teacher students’ conceptions of the andracogical peer groups in the health ... -
Aikuisten avaintaitojen kansainvälinen arviointi - monitahoinen ja jännitteinen
Linnakylä, Pirjo (Aikuiskasvatuksen tutkimuskeskus, 2005)”Osaamista ei tulisi arvioida vain taloudellisen tai sivistyksellisen pääoman tuottajana, vaan myös sosiaalisen oikeudenmukaisuuden ja yksilöiden elämänlaadun näkökulmasta. Monet kansainväliset arvioinnit ovat jo osoittaneet, ... -
Ohjaajan vastaaminen opiskelijoiden esittämiin moitteisiin dialogisuuteen pyrkivän aikuiskoulutuksen vuorovaikutustilanteissa
Pakkanen, Marjatta; Niemi, Kreeta; Vehkakoski, Tanja (Koulutuksen tutkimuslaitos, 2022)Tämän tutkimuksen tavoitteena on selvittää, miten dialogisuuteen pyrkivän aikuiskoulutuksen oppimisryhmissä käsitellään opiskelijoiden esittämiä moitteita, jotka kohdistuvat ohjaajan toimintaan tai hänen edustamaansa ... -
Teacher students’ meaningful learning in widening learning worlds
Aarto-Pesonen, Leena; Piirainen, Arja (Routledge, 2020)This qualitative metasynthesis investigated students’ meaningful learning experiences amid andragogical teacher education programmes. The programmes catered to the specific learning needs of adult students in the context ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.