Aikuiskasvatus, sosiologia ja arkielämä
Aittola, T. (2008). Aikuiskasvatus, sosiologia ja arkielämä. Aikuiskasvatus, 28(4), 304-308. https://doi.org/10.33336/aik.93847
Julkaistu sarjassa
AikuiskasvatusTekijät
Päivämäärä
2008Tekijänoikeudet
© Kirjoittaja, 2008
Julkaisija
Kansanvalistusseura ja Aikuiskasvatuksen TutkimusseuraISSN Hae Julkaisufoorumista
0358-6197Julkaisu tutkimustietojärjestelmässä
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/18279247
Metadata
Näytä kaikki kuvailutiedotKokoelmat
Lisenssi
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Liikuntapedagogiikan aikuiskoulutuksen maisteriohjelman kasvatusteoreettiset perusteet
Jussinniemi, Jannaliina (2023)Tämän tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, kuvailla ja selkeyttää Jyväskylän yliopiston liikuntapedagogiikan aikuiskoulutuksen maisteriohjelman kasvatusteoreettisia perusteita koulutusohjelman opetussuunnitelman sekä ... -
The peer groups bridging the disciplines and social contexts at higher education
Piirainen, Arja (European Society for Research on the Education Adults, 2014)The aim of the study is to promote understanding of peer groups meanings from the students’ point of view. The research task is to find out teacher students’ conceptions of the andracogical peer groups in the health ... -
Aikuisten avaintaitojen kansainvälinen arviointi - monitahoinen ja jännitteinen
Linnakylä, Pirjo (Aikuiskasvatuksen tutkimuskeskus, 2005)”Osaamista ei tulisi arvioida vain taloudellisen tai sivistyksellisen pääoman tuottajana, vaan myös sosiaalisen oikeudenmukaisuuden ja yksilöiden elämänlaadun näkökulmasta. Monet kansainväliset arvioinnit ovat jo osoittaneet, ... -
Finnish adult students’ perspectives on short-cycle study programmes : motives and evaluations
Aittola, Helena; Ursin, Jani (Routledge, 2019)We investigated how students in Finland perceive short-cycle higher education programmes. In line with the European trend, Finland has piloted short-cycle study programmes in order to attract adult students into higher ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.