Monilukutaito eri oppiaineissa
Sulkunen, S., & Saario, J. (2020). Monilukutaito eri oppiaineissa. In S. Tuovila, L. Kairaluoma, & V. Majonen (Eds.), Luku- ja kirjoitustaidon pedagogikkaa yläkouluun (pp. 40-49). Lapin yliopisto. http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-337-206-1
Date
2020Copyright
© Authors, 2020
Publisher
Lapin yliopistoParent publication ISBN
978-952-337-205-4Is part of publication
Luku- ja kirjoitustaidon pedagogikkaa yläkouluun
Original source
http://urn.fi/URN:ISBN:978-952-337-206-1Publication in research information system
https://converis.jyu.fi/converis/portal/detail/Publication/41649322
Metadata
Show full item recordCollections
Related funder(s)
Research Council of FinlandFunding program(s)
Academy Project, AoFLicense
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Ainedidaktiikan kielitietoinen ulottuvuus : yhdeksäsluokkalaisten käsityksiä monilukutaidosta osana maantiedon tekstikäytänteitä
Räty, Tilmaria (2020)Tässä tutkimuksessa tarkastelen yhdeksäsluokkalaisten oppilaiden käsityksiä monilukutaidosta maantiedon tekstikäytänteissä. Tutkimus kuuluu ainedidaktiselle tutkimuskentälle, koska se tarkastelee monilukutaitoa maantieteellisessä ... -
"Missä niin lukee?" : tapaustutkimus monilukutaidosta ja kotitalouden oppiaineen tekstikäytänteistä
Rintala, Riikka (2020)Maisterintutkielmani käsittelee monilukutaitoa kotitalouden oppiaineessa keskittyen siihen, millaisia oppiaineen tekstitaidot sekä tekstikäytänteet ovat. Monilukutaito on yksi vuonna 2016 käyttöön otetun opetussuunnitelman ... -
Tapaustutkimus kahdeksasluokkalaisten tiedonhakustrategioista internetlukemisessa
Korhonen, Juuso (2017)Tutkielmassa selvitän, millaisia internetlukijoita ja -tiedonhakijoita yläkoululaiset ovat. Tarkastelen työssä tarkemmin neljän kahdeksasluokkalaisen internetissä tapahtuvaa tiedonhakuprosessia ja sen eri vaiheita. Usein ... -
Tietoa antavan tekstin ymmärrettävyys aikuisten alkeistason S2-oppijoiden näkökulmasta
Kananen, Laura; Tuisku, Sara (2014) -
Historian esseevastauksen funktionaalinen rakenne
Paldanius, Hilkka (Suomen soveltavan kielitieteen yhdistys AFinLA, 2017)The purpose of this study is to describe the genre of an expository history essay. The data consist of 52 document-based essays that were written as a part of a history exam at a Finnish general upper secondary school. In ...