Päivähoidon varhaiserityiskasvatuksen toteutumista ja työhyvinvointia koskevat diskurssit Lastentarha-lehtien artikkeleissa
Authors
Date
2014Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Ammatillista keskustelua päivähoidon ja lastensuojelun yhteistyöstä : Sosiaalitieto- ja Lastentarha-lehtien analyysi vuosilta 2006-2010
Haapsalo, Paula (2011)Tutkimuksessa tarkastellaan lastensuojelun ja päivähoidon yhteistyötä sosiaalityön ja varhaiskasvatuksen ammattilehtien sisältämän aineiston avulla. Keskeisenä kysymyksenä on, miten moniammatillista yhteistyötä aineistossa ... -
Työnilo : lastentarhanopettajien huippukokemukset työhyvinvointia rakentamassa
Karhu, Ritva (2010)Tutkimus tarkastelee lastentarhanopettajien työhön liittyviä huippukokemuksia. Teoreettisena lähtökohtana toimii Csikszentmihalyin flowkäsite. Ilmiötä lähestytään kolmen tutkimusongelman avulla, joilla selvitetään ... -
"Pitää uskaltaa tehdä eri lasten kohdalla eri tavalla " : erityislastentarhanopettajien käsityksiä inklusiivisesta pienryhmätoiminnasta
Koskela, Johanna (2014)Tutkimuksen tarkoitus oli kartoittaa erityislastentarhanopettajien käsityksiä inklusiivisen pienryhmätoiminnan merkityksestä, laadukkaan inklusiivisen pienryhmätoiminnan edellytyksistä sekä inklusiiviseen pienryhmätoimintaan ... -
Johtajan rooli työhyvinvoinnin edistämisessä : miten varhaiskasvatuksen yksikön johtaja voi toiminnallaan edistää työyhteisön työhyvinvointia?
Kovalainen, Karoliina; Riihelä, Sofia (2022)Tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, mikä on varhaiskasvatuksen yksikön johtajan rooli työyhteisön työhyvinvoinnin rakentumisessa, ja millaisia työhyvinvointia edistäviä johtajan toimintatapoja varhaiskasvatuksessa ...