Ilmiölähtöisen oppimisen substantiivinen teoria
Authors
Date
2013Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Yhteisövoimainen oppimisprosessi : substantiivinen teoria aikuisten ryhmässä oppimisen kokemuksista
Leppänen, Tuovi (University of Jyväskylä, 2018)The aim of this study was to build a conception as well as a substantive theory of adult learners’ group learning. The framework for this study is andragogy, which places the life context of adult learners at the center ... -
eValue ja Amazing Case : ilmiölähtöisen oppimisen arvioinnin kehittäminen opettajankoulutuksessa
Kainulainen, Johanna; Tarnanen, Mirja; Ratinen, Ilkka; Tallavaara, Riitta; Juntunen, Merja (Suomen ainedidaktinen tutkimusseura ry; Jyväskylän yliopisto, 2019)Ilmiölähtöisen opetuksen kehittämisen myötä ovat myös arvioinnin kehittämistarpeet vahvistuneet. Artikkelissa tarkastellaan eValue-hankkeessa tehtyä kehittämistyötä ilmiöperustaisen oppimisen arviointikäytänteiden ... -
Merkitykselliset oppimiskokemukset ja merkitysrakenteiden rakentuminen fysioterapeuttien täydennyskoulutusprosessissa : substantiivinen teoria sosiaalisesta ja prosessimaisesta oppimisesta
Sjögren, Tuulikki (2016)Sosiaali- ja terveyspalvelujen rakenneuudistuksen tavoitteena on luoda sujuvat palvelu- ja hoitoketjut sekä taata yhdenvertaiset ja kustannustehokkaat palvelut. Fysioterapeuttien tuki- ja liikuntaelinsairaiden (Tules) ... -
"Että sais olla lapsena toisten lasten joukossa" : substantiivinen teoria erityistä tukea tarvitsevan lapsen toiminnallisesta osallistumisesta toimintaympäristöissään
From, Kristine (Jyväskylän yliopisto, 2010) -
"Tää koulutus ei oo tehnyt musta pelkkää jumppamaikkaa" : substantiivinen teoria aikuisoppijjan ammatillisen kasvun holistisesta prosessista liikunnanopettajakoulutuksessa
Aarto-Pesonen, Leena (University of Jyväskylä, 2013)