Lapset digitaalisten pelien maailmassa : digitaalisen pelaamisen merkitys 8-vuotiaiden lasten elämässä
Authors
Date
2012Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Digitaalisten pelien narratiivi
Kauppi, Nataniel (2022)Tässä tutkielmassa käydään läpi narratiivin ja pelimekaniikan käsitettä sekä tutkitaan miten pelimekaniikoilla voidaan tukea digitaalisen pelin tarinankerrontaa, puhutaan niin sanotuista narratiivisista pelimekaniikoista. ... -
Pienten lasten digitaalisten oppimispelien käytettävyyden arviointi
Huusko, Satu (2014)Opinnäytetyössä pohditaan kirjallisuuskatsauksen avulla pienten lasten digitaalisten oppimispelien käytettävyyttä ja käytettävyyden arviointia. Työssä perehdytään ensin pienten lasten digitaalisiin oppimispeleihin ja pieniin ... -
Lasten digitaalisen osaamisen tukeminen osana päiväkodin arkisia teknologiakäytänteitä
Mertala, Pekka (Kansallinen audiovisuaalinen instituutti, 2022) -
Digitaalisen pelaamisen käytäntöjä esiopetuksessa : kasvattajat ja tabletit valmiina, peli alkaa!
Pylkkänen, Veera (2018)Digitaaliset pelit tekevät tuloaan suomalaiseen esiopetukseen. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, kuinka paljon, millaisia ja missä tilanteissa digitaalisia pelejä esiopetuksessa pelataan sekä kuinka kasvattajiin ... -
Digitaalisten pelien dialogien kehittäminen automaattisen tekstinluonnin avulla
Mäntysaari, Pekka (2022)Tämän kandidaatintutkielman tarkoitus oli selvittää voidaanko digitaalisten narratiivisten pelien dialogeja kehittää automaattisen tekstinluonnin avulla. Kirjallisuuskatsauksessa tarkasteltiin pelikehitykseen suunnattuja ...