Lapset digitaalisten pelien maailmassa : digitaalisen pelaamisen merkitys 8-vuotiaiden lasten elämässä
Tekijät
Päivämäärä
2012Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
© The Author(s)
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
15-vuotiaiden sosiaalisen median käytön ja digitaalisen pelaamisen yhteydet masennusoireisiin 18–21-vuotiaana sukupuolittain
Kannisto, Silja; Piikki, Saini (2023)Masennusoireet ovat yleistyneet suomalaisilla nuorilla ja voivat vaikuttaa laajasti nuorten toimintakykyyn sekä elämänlaatuun. Suuri osa nuorista käyttää digitaalista mediaa, mutta sen yhteydet hyvinvointiin ovat kuitenkin ... -
Digitaalisten pelien narratiivi
Kauppi, Nataniel (2022)Tässä tutkielmassa käydään läpi narratiivin ja pelimekaniikan käsitettä sekä tutkitaan miten pelimekaniikoilla voidaan tukea digitaalisen pelin tarinankerrontaa, puhutaan niin sanotuista narratiivisista pelimekaniikoista. ... -
Pienten lasten digitaalisten oppimispelien käytettävyyden arviointi
Huusko, Satu (2014)Opinnäytetyössä pohditaan kirjallisuuskatsauksen avulla pienten lasten digitaalisten oppimispelien käytettävyyttä ja käytettävyyden arviointia. Työssä perehdytään ensin pienten lasten digitaalisiin oppimispeleihin ja pieniin ... -
Lasten digitaalisen osaamisen tukeminen osana päiväkodin arkisia teknologiakäytänteitä
Mertala, Pekka (Kansallinen audiovisuaalinen instituutti, 2022) -
Digitaalisen pelaamisen käytäntöjä esiopetuksessa : kasvattajat ja tabletit valmiina, peli alkaa!
Pylkkänen, Veera (2018)Digitaaliset pelit tekevät tuloaan suomalaiseen esiopetukseen. Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, kuinka paljon, millaisia ja missä tilanteissa digitaalisia pelejä esiopetuksessa pelataan sekä kuinka kasvattajiin ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.