"Sukupuolella ei ole väliä, kunhan on miesopettajiakin" : opettajien sukupuolijakauman merkitys
Tekijät
Päivämäärä
2010Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Koulu demokraattisena tilana : opettajien näkemyksiä koulun yhteiskunnallisesta roolista, demokratiakasvatuksesta ja koulun demokratiakulttuurista
Nyman, Jemina; Toivonen, Ida-Sofia (2019)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, millaista demokratiakulttuurin nykytilaa peruskoulun opettajien puheet heijastelevat. Tutkimme peruskoulun opettajien käsityksiä demokratiakasvatuksesta ja sen toteuttamisesta, ... -
Yhteistyön monet kasvot : alakoulun opettajien kokemuksia ja käsityksiä opettajien välisestä yhteistyöstä
Haikonen, Ritva-Liisa; Pohjolainen, Tarja (2007) -
Tieto- ja viestintätekniikan merkitys aineenopettajien täydennyskoulutuksessa : tutkimus peruskoulun ja lukion opettajista Keski-Suomen alueella
Wilen, Lauri (University of Jyväskylä, 2017)This study examined Information and Communications Technology (ICT) know-how and needs and challenges of teachers in-service training in the region of Middle–Finland. In this context impressiveness is seen as the ... -
Opettajien kokemuksia digitaalisista työkaluista arvioinnin apuna
Tyrväinen, Tytti (2018)Arviointia on tutkittu jo vuosikymmenten ajan. Tuoreena tutkimusaiheena 2000-luvulle tultaessa on ollut digitalisaation vaikutus arviointiin. Nykyisin arviointi on erottamaton osa koulun arkea. Tämän tutkimuksen tavoitteena ... -
Opettajien ja rehtorin työn haasteita Kodolányi János -peruskoulussa Unkarin Geresdlakissa
Sinnemäki, Jukka (2014)Tutkimusongelmina oli selvittää opettajien ja rehtorin kohtaamia haasteita Geresdlakin koulussa Unkarissa. Toisena ongelmana oli saada mahdollisimman laaja historian tuntemus Geresdlakista ja sen lähiseuduista. Laaja ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.