"Se on pienestä kiinni" : luokanopettajaopiskelijoiden kokemuksia oppimisen ilosta ja sen edistämisestä
Authors
Date
2009Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä ja kokemuksia ilmiölähtöisestä opetuksesta
Karppela, Martti (2018)Karppela, Martti. 2018 Luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä ja kokemuksia ilmiölähtöisestä opetuksesta. Kasvatustieteen pro-gradu -tutkielma. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. Tutkimuksen tarkoituksena oli ... -
Opettajien kokemuksia teknologian ja verkko-oppimisympäristöjen käytöstä oppimisen tukena
Henttonen, Pekka; Hoikkala, Jorma (2015)Tässä tutkimuksessa tutkitaan opettajien käsityksiä teknologian ja oppijalähtöisen verkko-oppimisympäristön käytöstä opetuksen ja oppimisen tukena. Tutkimuksen tarkoitus oli selvittää, miten käsitykset oppimisesta ja ... -
Luokanopettajaopiskelijoiden käsityksiä lukemaan opettamisesta
Brandt, Jonna; Heikkinen, Eeva (2015)Ensimmäisten kouluvuosien tärkeimpiä tavoitteita on peruslukutaidon ja kirjoitustaidon oppiminen. Ilman näiden taitojen hallintaa yhteiskunnassa toimiminen on haasteellista. Tutkimuksemme tarkoituksena on saada tietoa ... -
Luokanopettajaopiskelijoiden minäpystyvyyden kokemuksia liikunnanopetuksessa
Laukkanen, Meri (2015)Tässä tutkimuksessa tarkastellaan luokanopettajaopiskelijoiden pystyvyyden kokemuksia sekä käsityksiä tiedoistaan ja taidoistaan liikunnanopetuksen toteuttamiseen. Kiinnostuneita ollaan myös siitä, millaiset ympäristötekijät ... -
Luokanopettajaopiskelijoiden kokemuksia hyvinvointiopetuksesta ja -oppimisesta
Ihamäki, Anniina (2016)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää Jyväskylän yliopiston ensimmäisen vuoden luokanopettajaopiskelijoiden kokemuksia hyvinvointiopetuksesta ja -oppimisesta. Tutkimuksen kohteena olevat opiskelijat toteuttivat ...