Koulunkäyntiavustajat koulutustaan ja työtään arvioimassa
Date
2009Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
”Mielestäni kirjoitin oikeaa asiaa ja olen tyytyväinen siihen mitä tekstini käsitteli.” : yhdeksäsluokkalaiset arvioimassa tekstiään ja kirjoittamistaan
Suomalainen, Laura (2019)Tutkielmassani tarkastelen yhdeksäsluokkalaisten havaintoja kirjoittamastaan tekstistä ja tekstin laatimisen prosessista sekä omasta kirjoittajuudestaan. Tutkielmani on osa Kansallisen koulutuksen arviointikeskuksen (Karvin) ... -
Difficult but Valuable! Learning in Student-centered Assessment Feedback Practices in Higher Education
Maunumäki, Minna; Maunula, Minna; Harju-Luukkainen, Heidi (Sciencedomain International, 2022)Aims: The aim of this study is to fill a gap in research on students' experiences of learning in student-centered assessment feedback practices. The article examines what students tell us about their learning in the context ... -
Arviointi tukee kehittymistä - miten arvioinnin kehittymistä tuetaan? : koulutuksen järjestäjien tukeminen arviointiin liittyvissä asioissa
Rönnholm, Harri; Räisänen, Anu (Koulutuksen arviointineuvosto, 2005) -
The dynamic relationship between response processes and self-regulation in critical thinking assessments
Hyytinen, Heidi; Ursin, Jani; Silvennoinen, Kaisa; Kleemola, Katri; Toom, Auli (Elsevier BV, 2021)Our aim was to explore higher education students’ response and self-regulatory processes plus the relationship between these, as evidenced in two types of performance-based critical thinking tasks included in the Collegiate ... -
Learning teamwork through a computer game : for the sake of performance or collaborative learning?
Riivari, Elina; Kivijärvi, Marke; Lämsä, Anna-Maija (Springer Science and Business Media LLC, 2021)Our study examined using a computer-based learning game as a tool to facilitate teaching and learning teamwork skills. The game was applied to an undergraduate level human resource management course at a business school ...