Koulunkäyntiavustajat koulutustaan ja työtään arvioimassa
Date
2009Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
”Mielestäni kirjoitin oikeaa asiaa ja olen tyytyväinen siihen mitä tekstini käsitteli.” : yhdeksäsluokkalaiset arvioimassa tekstiään ja kirjoittamistaan
Suomalainen, Laura (2019)Tutkielmassani tarkastelen yhdeksäsluokkalaisten havaintoja kirjoittamastaan tekstistä ja tekstin laatimisen prosessista sekä omasta kirjoittajuudestaan. Tutkielmani on osa Kansallisen koulutuksen arviointikeskuksen (Karvin) ... -
Ammatillisen opettajankoulutuksen tuloksellisuus : "tapausesimerkkinä Oulun ammatillinen opettajakorkeakoulu"
Huttu, Pirkko (2015)Tutkimuksen tavoitteena oli saada tietoa Ammatillisen opettajankoulutuksen tuloksellisuuden kokonaisuudesta. Tarkoituksena oli selvittää, miten avainhenkilöt määrittävät tuloksellisuutta ja minkälaista heidän mielestään ... -
Learning teamwork through a computer game : for the sake of performance or collaborative learning?
Riivari, Elina; Kivijärvi, Marke; Lämsä, Anna-Maija (Springer Science and Business Media LLC, 2021)Our study examined using a computer-based learning game as a tool to facilitate teaching and learning teamwork skills. The game was applied to an undergraduate level human resource management course at a business school ... -
Pre-service teachers’ self-efficacy in implementing inclusive practices and resilience in Finland
Yada, Akie; Björn, Piia Maria; Savolainen, Pirjo; Kyttälä, Minna; Aro, Mikko; Savolainen, Hannu (Elsevier BV, 2021)This study aims to explore Finnish pre-service teachers' self-efficacy in implementing inclusive education and their resilience. Survey data were collected from 105 pre-service teachers studying in a teacher education ... -
The dynamic relationship between response processes and self-regulation in critical thinking assessments
Hyytinen, Heidi; Ursin, Jani; Silvennoinen, Kaisa; Kleemola, Katri; Toom, Auli (Elsevier BV, 2021)Our aim was to explore higher education students’ response and self-regulatory processes plus the relationship between these, as evidenced in two types of performance-based critical thinking tasks included in the Collegiate ...