Show simple item record

dc.contributor.authorPernu, Aila
dc.date.accessioned2020-06-24T12:24:37Z
dc.date.available2020-06-24T12:24:37Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.urihttps://jyx.jyu.fi/handle/123456789/70541
dc.format.extent93 sivua
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofifi
dc.subject.otherkoulu
dc.titleTarinat opettajien tiimityön peileinä : luokanopettajien käsityksiä yhteistyön merkityksestä ja mahdollisuudesta koulun muutosprosessissa
dc.identifier.urnURN:NBN:fi:jyu-202006244731
dc.type.ontasotPro gradu -tutkielmafi
dc.type.ontasotMaster’s thesisen
dc.contributor.yliopistoUniversity of Jyväskyläen
dc.contributor.yliopistoJyväskylän yliopistofi
dc.contributor.oppiaineLuokanopettajakoulutusfi
dc.contributor.oppiaineTeacher Educationen
dc.rights.copyrightJulkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.fi
dc.rights.copyrightThis publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.en
dc.rights.accesslevelrestrictedAccessfi
dc.type.publicationmasterThesis
dc.contributor.oppiainekoodi302
dc.subject.ysokehittäminen
dc.subject.ysotiimityö
dc.subject.ysoopettajat
dc.subject.ysonarratiivisuus
dc.format.contentfulltext
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p4230
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p10164
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p4081
jyx.subject.urihttp://www.yso.fi/onto/yso/p1117
dc.rights.accessrightsThis material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.en
dc.rights.accessrightsAineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.fi
dc.type.okmG2


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record