University of Jyväskylä | JYX Digital Repository

  • English  | Give feedback |
    • suomi
    • English
 
  • Login
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
View Item 
  • JYX
  • Opinnäytteet
  • Pro gradu -tutkielmat
  • View Item
JYX > Opinnäytteet > Pro gradu -tutkielmat > View Item

Minkä teen, sen ymmärrän - vai ymmärränkö? : omakohtaisen kokemuksen merkitys neljäsluokkalaisten oppijoiden käsityksiin maataloustuotteiden alkuperästä

Icon
5.3 Mb

Authors
Pekkanen, Tanja
Date
2005
Discipline
Teacher EducationLuokanopettajakoulutus
Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
You can request a copy of this thesis here
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.

 
Keywords
kokemusoppiminen koululaiset maataloustuotteet peruskoulu ympäristö- ja luonnontieto
URI

http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-202006244716

Metadata
Show full item record
Collections
  • Pro gradu -tutkielmat [25543]

Related items

Showing items with similar title or keywords.

  • Ympäristö- ja luonnontieto peruskoulun 3.-4.-luokkien opetussuunnitelman painopistealueena 

    Flang, Tiina (2001)
  • Opettajaopiskelijoiden käyttämät viestinnälliset lähestymistavat alakoulun luonnontiedon oppitunneilla : kohti dialogista tutkivaa oppimista 

    Kokkonen, Tuukka (2012)
    Kokkonen, T. 2012. Opettajaopiskelijoiden käyttämät viestinnälliset lähestymistavat alakoulun luonnontiedon oppitunneilla. Kohti dialogista tutkivaa oppimista. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. Kasvatustieteen ...
  • Primary student teachers' climate change conceptualization and implementation on inquiry-based and communicative science teaching : a design research 

    Ratinen, Ilkka (University of Jyväskylä, 2016)
  • Epiphytic bacteria make an important contribution to heterotrophic bacterial production in a humic boreal lake 

    Vesterinen, Jussi; Devlin, Shawn; Syväranta, Jari; Jones, Roger (Inter-Research, 2017)
    Bacterial production (BP) in lakes has generally only been measured in the pelagic zone without accounting for littoral BP, and studies of BP at the whole-lake scale are very scarce. In the dystrophic humic lakes, which ...
  • Tutkiva oppiminen tuntisuunnitelmissa : ympäristö- ja luonnontiedon pedagogiikan kurssin vaikutukset opetuksen suunnitteluun 

    Kivistö, Jari-Pekka (2015)
    Tässä tutkimuksessa selvitän, millä tavalla luokanopettajaksi opiskeleville tarjottu ympäristö- ja luonnontiedon pedagogiikan koulutusjakso vaikuttaa heidän kykyynsä suunnitella tutkivan oppimisen mukaisia oppitunteja. ...
  • Browse materials
  • Browse materials
  • Articles
  • Conferences and seminars
  • Electronic books
  • Historical maps
  • Journals
  • Tunes and musical notes
  • Photographs
  • Presentations and posters
  • Publication series
  • Research reports
  • Research data
  • Study materials
  • Theses

Browse

All of JYXCollection listBy Issue DateAuthorsSubjectsPublished inDepartmentDiscipline

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics
  • How to publish in JYX?
  • Self-archiving
  • Publish Your Thesis Online
  • Publishing Your Dissertation
  • Publication services

Open Science at the JYU
 
Data Protection Description

Accessibility Statement

Unless otherwise specified, publicly available JYX metadata (excluding abstracts) may be freely reused under the CC0 waiver.
Open Science Centre