Minkä teen, sen ymmärrän - vai ymmärränkö? : omakohtaisen kokemuksen merkitys neljäsluokkalaisten oppijoiden käsityksiin maataloustuotteiden alkuperästä
Authors
Date
2005Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Opettajaopiskelijoiden käyttämät viestinnälliset lähestymistavat alakoulun luonnontiedon oppitunneilla : kohti dialogista tutkivaa oppimista
Kokkonen, Tuukka (2012)Kokkonen, T. 2012. Opettajaopiskelijoiden käyttämät viestinnälliset lähestymistavat alakoulun luonnontiedon oppitunneilla. Kohti dialogista tutkivaa oppimista. Jyväskylän yliopisto. Opettajankoulutuslaitos. Kasvatustieteen ... -
Primary student teachers' climate change conceptualization and implementation on inquiry-based and communicative science teaching : a design research
Ratinen, Ilkka (University of Jyväskylä, 2016) -
Epiphytic bacteria make an important contribution to heterotrophic bacterial production in a humic boreal lake
Vesterinen, Jussi; Devlin, Shawn; Syväranta, Jari; Jones, Roger (Inter-Research, 2017)Bacterial production (BP) in lakes has generally only been measured in the pelagic zone without accounting for littoral BP, and studies of BP at the whole-lake scale are very scarce. In the dystrophic humic lakes, which ... -
Tutkiva oppiminen tuntisuunnitelmissa : ympäristö- ja luonnontiedon pedagogiikan kurssin vaikutukset opetuksen suunnitteluun
Kivistö, Jari-Pekka (2015)Tässä tutkimuksessa selvitän, millä tavalla luokanopettajaksi opiskeleville tarjottu ympäristö- ja luonnontiedon pedagogiikan koulutusjakso vaikuttaa heidän kykyynsä suunnitella tutkivan oppimisen mukaisia oppitunteja. ...