Kerronnalla elämää kouluun : kerronta opetusmenetelmänä ja sen opetusteoreettinen tausta
Date
2004Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Copyright
This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Differentiaalioppiminen koripallon vapaaheiton opetusmenetelmänä
Konttinen, Juuso; Kuokkanen, Kalle (2015)Liikuntataitojen oppiminen on liikunnanopetuksen ja valmennuksen tärkeimpiä tavoitteita. Motoristen taitojen oppimista varten onkin kehitetty useita erilaisia opetusmenetelmiä. Aikaisemmissa tutkimuksissa on myös osoitettu, ... -
Differentiaalioppiminen salibandyn haltuunoton ja syötön opetusmenetelmänä
Jokinen, Markus; Kalapudas, Eetu (2022)Tavoitteet liikuntataitojen opetuksessa koostuvat suurelta osin liikuntataitojen oppimisesta. Taitoja on mahdollista opettaa eri tavoin. Oppimistuloksen kannalta tärkeintä on löytää sellainen menetelmä, joka kehittää oppijaa ... -
Avoin kokeellinen tutkimus kemian opetusmenetelmänä
Korkeaniemi, Henri (2022)Tutkielman kirjallisessa osassa tarkastellaan avoimen kokeellisen tutkimuksen tietoteoreettista taustaa ja avoimelle kokeelliselle tutkimukselle olennaisia ominaisuuksia sekä oppimisen että opetuksen menetelmänä. Aiheen ... -
Opetuskertomukset uskonnonopetuksessa : Oikeilla jäljillä -oppimateriaalin sisällön analyysi
Alenius-Taipalus, Anu (2003) -
Differentiation in CLIL mathematics in the first and second grade
Tiihonen, Nina (2020)Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää miten sisältöä ja kieltä integroivaa (CLIL) opetusta toteutetaan ja eriytetään alkuopetuksessa. Tavoitteena oli löytää eriyttämisen mahdollisuuksia matematiikan CLIL-opetuksessa, sillä ...