Harjaannuttamisohjelman vaikutus esikoululaisten kielelliseen tietoisuuteen
Authors
Date
2001Access restrictions
This material has a restricted access due to copyright reasons. It can be read at the workstation at Jyväskylä University Library reserved for the use of archival materials: https://kirjasto.jyu.fi/en/workspaces/facilities.
Related items
Showing items with similar title or keywords.
-
Kertomus kertoo kaikkee : tutkimus lasten metatekstuaalisesta tietoisuudesta esi- ja alkuopetusiässä
Kankaanniemi, Laura (2007) -
Kielellisen tietoisuuden ja kehittyvän lukutaidon tukeminen esiopetuksessa kirjallisuutta käyttäen
Joronen, Outi (2021)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää, kuinka esiopettajat käyttivät kirjallisuutta ja mitä he pitivät tärkeänä tukiessaan lasten kielellistä kehitystä ja kehittyvää lukutaitoa kirjallisuutta käyttäen. Tutkimus on ... -
Survey instrument; survey method: survey questionnaire Multilingualism and language awareness in early childhood education and care
Honko, Mari (University of Jyväskylä, 2023)This survey was developed to investigate multilingualism, language awareness and language-aware practices in early childhood education in Finland. The data consists of questionnaire data collected from early childhood ... -
Multilingualism and language awareness in early childhood education and care – Survey data and the survey
Mustonen, Sanna; Honko, Mari (University of Jyväskylä, 2023)Tutkimus käsittelee monikielisyyttä ja kielitietoisuutta sekä kielitietoisia toimintatapoja varhaiskasvatuksessa Suomessa. Aineisto koostuu verkkokyselyn avulla varhaiskasvatuksen henkilöstöltä kerätystä kyselytiedosta. ... -
Kielellistä kehitystä tukevan intervention yhteys lasten lukemisen valmiuksien kehittymiseen
Räty, Johanna (2014)