Lapset ja lukukokemus : miten lapset kokevat lukemansa kaunokirjallisuuden
Päivämäärä
1992Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
© The Author(s)
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Merkityssuhteiden muodostuminen ja toisen kohtaaminen – Fenomenologinen tutkimus alakouluikäisen oppilaan mielenannoista
Karttunen, Reetta (Jyväskylän yliopisto, 2022)The motivation for this doctoral dissertation arose from my everyday experiences as a class teacher among primary school pupils. Children’s different interests, observations of the environment and learning styles were the ... -
Kerro, kerro, kuvastin : miten sadunkertojat, perhepäivähoitajat ja lasten vanhemmat kokevat kirjaston satutunnit?
Timonen-Piipponen, Marita (2013) -
Kaupungista maalle : miten lapset kokevat maallemuuton
Tuononen, Päivi (2005) -
Varjossa vai valossa? : kotimaisen novellin asemasta kaunokirjallisuuden kentällä
Nurminen, Kristiina (2019)Tutkielmani tarkoituksena on selvittää nykynovellin asemaa kotimaisen kaunokirjallisuuden kentällä. Lähestyn aihetta kirjoittamisen oppiaineen ja kirjoittajan näkökulmasta. Kirjallisuusinstituutio kulkee tutkielmassani ... -
Kaunokirjallisuuden kustannuspäätökset : haastatteluissa kustantamoiden edustajat
Lassander, Henri (2023)Tämän tutkimuksen tarkoituksena on selvittää, minkälaisia kaunokirjallisuuden käsikirjoituksia, erityisesti romaaneja, kustantamot hyväksyvät julkaisuohjelmaansa ja minkälaiset asiat kaunokirjallisuuden käsikirjoituksessa ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.