Musiikkiluokan ja normaaliluokan oppilaiden minäkäsitys 3. ja 6. luokalla
Tekijät
Päivämäärä
1991Pääsyrajoitukset
Aineistoon pääsyä on rajoitettu tekijänoikeussyistä. Aineisto on luettavissa Jyväskylän yliopiston kirjaston arkistotyöasemalta. Ks. https://kirjasto.jyu.fi/fi/tyoskentelytilat/laitteet-ja-tilat.
Tekijänoikeudet
Julkaisu on tekijänoikeussäännösten alainen. Teosta voi lukea ja tulostaa henkilökohtaista käyttöä varten. Käyttö kaupallisiin tarkoituksiin on kielletty.
Samankaltainen aineisto
Näytetään aineistoja, joilla on samankaltainen nimeke tai asiasanat.
-
Musiikkioppilaitosten vaatimuksiin pohjautuva teorian ja säveltapailun 1/3 -peruskurssin oppimateriaali musiikkiluokille
Lindroos, Salme; Räsänen, Liisa (1992) -
Yläasteen musiikkiluokkien ja musiikkioppilaitosten välinen yhteistyö musiikinopettajan näkökulmasta
Heikkinen, Saila (1996) -
Matkalla ilmaisurohkeuteen : tapaustutkimus neljän hiljaisen oppilaan draamallisen ilmaisurohkeuden kehittymisestä peruskoulun kolmannella luokalla
Korpela, Liisa; Korpela, Liisa (1998) -
Tehostettu tuki opettajien, vanhempien ja oppilaiden kokemana : tapaustutkimus yhden alakoulun toimintamalleista
Jykylä, Sanna (2014)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää opettajien, huoltajien sekä oppilaiden kokemuksia tehostetun tuen toimintamalleista. Opettajien, vanhempien ja oppilaiden kokemukset tehostetun tuen toimintamalleista ovat merkityksellisiä, ... -
Erityisen ja tehostetun tuen oppilaiden kokemuksia kouluhyvinvoinnista sekä koulun merkityksestä heidän elämässään
Ärling, Karri (2021)Tutkimuksen tarkoituksena oli selvittää erityisen ja tehostetun tuen oppilaiden kokemuksia kouluhyvinvoinnista sekä kuinka opettajat voivat auttaa oppilaita kouluhyvinvoinnin osalta. Kouluhyvinvoinnin pohjana käytettiin ...
Ellei toisin mainittu, julkisesti saatavilla olevia JYX-metatietoja (poislukien tiivistelmät) saa vapaasti uudelleenkäyttää CC0-lisenssillä.